Gledanost ovogodišnjih MTV VMA pala je ispod svakog prosjeka. Gledatelji koji su prošli četvrtak na malim ekranima pratili svečanosti dodjelje MTV nagrada, masovno su mjenjali programe na svojim TV prijemnicima, a tek je njih 5.77 milijuna uspjelo dočekati kraj. Prema službenim podacima, gledanost nekada najvažnijeg glazbenog događaja godine pala je za čak 28% u odnosu na prošlu godinu, a čak za 45% u odnosu na gledanost MTV VMA 2004. godine. Dodjela MTV nagrada za najbolje videospotove redovito bi svake godine privukla oko 12 milijuna gledatelja, a glazbenici su nastup na toj dodjeli smatrali vrhuncem svoje promocije, no čini se da je MTV podlijegao napadu rapidnog razvoja tehnologije i elektroničkih medija, gdje je utrku izgubio sa sve brojnijim i popularnijim on-line programima, TV kanalima i ostalim suvremenim načinima predstavljanja glazbe. Čak ni spektaklarno seljenje dodjele nagrada po američkim gradovima od New Yorka, preko Miamia, do Los Angelesa, nije pomoglo u povratku popularnosti. MTV VMA najviše je gledanosti izgubio kod publike od 12 do 34 godine starosti, a njih je čak 33% manje gledalo dodjelu ovogodišnjih nagrada. Dobra vijest za MTV je da ta je na njegovom web portalu Overdrive isječke sa svečanosti gledalo 3.9 milijuna posjetitelja, što je čak 200% više u odnosu na prošlu godinu.
Post je objavljen 05.09.2006. u 20:29 sati.