egotrip

17.05.2007., četvrtak

Dugo me nije bilo

Odkada nisam imao potrebu da nešto napišem, a evo sada ne znam šta da radim, posla ima, ideja ima, svega ima, samo mene nigdje. Ego trip se ugasio i radi toga i blog. Jednostavno ja nisam taj niti mogu biti. Na račun diplome da druge ljude guram, to ne želim. Da mi je neko davno rekao da ću tako nekada misliti, ismijao bih mu se u facu, ali eto vremena se mjenjaju. Egoizam je svojevrstan izvor samouništenja pa i okoline. To u islamu se zove džihad sa nefsom (prohtjevima). Ako nekoga i zainteresuje šta bi sa mnom, mogu reći da evo ganjam papire da upišem drugi fax na kojem će me više umjetnost i psihologija da muče, nego li matematika i informatička teorija. Samo dok gadovima prinesem sve dokumente, a do tada ću da živim od Google-a (AdSense). Ako neko poželi da mi piše, ostavi u komentaru email pa ću da se javim. Sretno ...

<< Arhiva >>