egotrip

20.01.2006., petak

Elhamdulillah, optimizam!

Prođoše dva dana, a nisam upalio kompjuter. To znači dvije stvari. Prvo da nisam učio, jer sam bio odsutan, a drugo da je nešto bilo tako važno (lijepo) da nije mi se dolazilo kući. Misleći da onaj vjetar koji je zapuhao neki dan kroz bratske odnose, samo može riješiti neki sukob ušao sam u ponedjeljak, međutim najavio se hafiz i to je promjenilo stvari. Bilo je nade da će se to očistiti sve. Ma ne da je se očistilo, nego smo još svi natankali energije, naučili nešto novo, uzeli pouku i nastavili dalje. Jedan govor čuda čini kada Gospodar upravlja sa njim. A iskrenost i iskrena namjera čuda čini, to i mala djeca znaju više. A onda kasnije i to sjelo i ti savjeti. Ah, kako je lijepo biti optimista u ovoj vjeri.

Srijedu sam prespavao, jer je sjelo trajalo do 3 ujutro, a onda odmah na posao i odmah nakon toga u studio da sredimo snimke što je hafiz govorio i da namnožimo da prodajemo u petak. Ljepota. I to smo stigli i još tri predavanja i počistiti, ma svašta. I eto danas sam prespavao, jer smo do 2 snimali. Nadam se po zadnji put. Sada treba leći isutra poslušati ova dva predavanja. Ali prije toga još malo harfova.

Eto ode mi i sada gost, brat na kojeg bijah ljut malkice prije par dana, a u srijedu mu iskreno rekoh da je pretjerao i dade Svevišnji da taj odnos rasčistimo. I sada smo sjedili uz kahvu i pričali o svakodnevnim problemima te o fikhskim pravilima. Napokon neko kome je stalo do toga da se bavim tim stvarima. Mogli smo i duže ostati, ali on ima obzira i ode u svojoj Supri kući jednoj od svoje dvije žene.

Plakao sam danas opet na sedždi, jer opet mi treba dosta snage da ovo sve sada stignem. Evo još ne znam da li je pametno sutra ići na džumu u grad ili da ovdje budem na studentskoj i tako uštedim vremena. Jer ako odem, 18h je blizu, a Vedo bi mogao da kaže da popijemo kahvu pa do mene pa ovako pa onako, tako da i taj dan propane. Produžio sam u kutubhani danas knjige iz matematike i nadam se da će mi uskoro trebati. Vjerovatno bi pametno bilo da krenem učiti logiku, jer su mi logika i matematika 11. i 14. februara, a u ponedjeljak opet moram predati zadatke iz matematike, koje bolje da pripremim prije pa možda da čitav vikend radim matematiku, ali da uradim zadatke. Manje spavati, više učiti. To bi se isto isplatilo. I još uz to pratiti informatiku? Misija nemoguća? Nebi se reklo sa ovim optimizmom. Sve se to može. Ponedjeljak mi je produženi vikend svakako. U 7 moram ustati na sabah, zato u ponoć spavanje znači. To sad treba trenirati. Hajd pokušati ćemo.

Jedino negativno što danas čujem opet je da se čuvam žena, valjda opet svima naletila faza pa ih žene nerviraju pa meni govore. Hehe. Idem spavati prijatno, a vi ovo čitajte uz doručak nad tastaturom, tako ću programirati ovo čudo, ako se to tako smije uopšte deminutivno reći.

<< Arhiva >>