....:Annabell Lee:.....

nedjelja, 05.11.2006.

Friend or foe

Začuđuje me to što si si malo s nekim dobar. Misliš da ti je najbolji prijatelj na svijetu. Da vas nikad ništa neće razdvojit jer je vaše prijateljstvo jače...no,ubrzo vas ta ista osoba razočara....i to jako!
Toliko da nista sigurni hoćete li joj ikada oprostiti...no,oprostite joj! U ime vašeg "dubokog" prijateljstva. Nadajući se da će sve biti ok...da ništa nije strašno...ta vas osoba razočara opet...i opet...i opet...dok ne shvatite da vam ta osoba zapravo i nije prijatelj/ica...tada,razočaranog srca shvatite da su te godine prijateljstva daaaleko i da ne postoji mogućnost povratka na staro. A i kad bi postojalo,nisam sigurna bi li pružila još jednu šansu...što je previše,je previše jel'da?
Ne znam je li se to ikome dogodilo,ali meni je...i nije baš lijep feeling! S tom osobom se čujem jednom u 3 mjeseca,tek tolko da se pohvali novim "ulovom"...to više nije prijateljstvo...ili je?!

05.11.2006. u 19:55 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

My MSN :
chajsyludara@hotmail.com



Kelly Clarkson Lyrics
Never Again Lyrics

FOTOSEŠN
(moje najdraže slikice)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pavlinjo I Margy u slinavom zanosu (ik)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja kao hippy i moj pas

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Den Haag-najljepši grad na svijetu uz Grožnjan,dakako

Image Hosted by ImageShack.us
Naše šape u Sjevernom moru

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
po redu: ja,Žu mei i duda

Hit Counter
Get a Hit Counter

Linkichy

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Razredni blog-to smo mi,1.b1.B-najnajnaj
Ivona-ona je najbolja!!!
Laja>...Lajo,ko Lajo
Lenchy naša
hippy ludara
Marta-moja mala ekološki osvještenaGedeon-drug s francuskog i iz škole
Buraz>-moj mali hrđavi braco
Luka-naš najveći delikvent

KONRADOVCI:
Pavle-treba mu za liječenjenutMargareta-moj naaajdraži Hobitkiss
Lina>...jer to je gđa.Doktor!cerek
Elizabeta>...moja sweete
Ninac jednog dana naaajbolja dramaturginja=)
OSTALE STRANICE:
MSN
ZKM-tu je srce moje
Google.....nalazi sve
Riječi pjesmica
Moja Klasična gimnazija
Harry Potter igrica-koliko zapravo znate o Harryju!
UTUBE-najbolji klipovi!
INTRODANS-vrh plesne scene
SEADPavlova/jednog dana moja akademija

Još malo o meni!

Chajsy obožava:
-gledati retardirane filmove
-krepavat od smijeha
-sjedit na igralištu svoje škole
-svog psa
-Grožnjan
-vodku(XD)
-moj razred!!!
-grliti se
-plesati
-umjetnost
-životinje
-nogomet
-nogometaše
-slušati glazbu
-gledati crtiće
-pisati po ploči
-mjuzikle
-izigravati idiota
-svoje frendice
-svoju školu
-Tree hill i Uvod u Anatomiju
-spavanje i dangubenje
-Ludare
-Konradovce
-nizozemsku
-finsku
-knjigeee
-putovanja općenito
-hranu
-trčat po veelikim pješčanim plažama
-vremenske razlike
-shopping u H&Mu

Chajsy ne voli:
-konzervativne ljude
-osijećati tjeskobu
-vrućinu
-bit loše volje
-opsesivne kretene
-oduzimanje,i negativne brojeve
-Ribnjak,Melin i ekipu tamo

Chajsy mrzi:
ljudi koji ne vole životinje

Chajsy govori:
Engleski
Francuski
Finski
Starogrčki
Latinski

Chajsy izlazi:
Thalia,Booksa,i OTP