Amerika nije samo rad i znoj...

četvrtak, 21.09.2006.

Konacno u Santa Barbari

Cesta u Santa BarbariZdravo! Nisam pisao neko vrijeme jer mi se nije dalo skinuti slike s fotica, a onda mi je bilo bezveze stavljati post bez slicica, to je vrlo neKul. Vrijeme je suncano, s hladnim nocima, a vas dopisnik jurca okolo na svom novokupljenom polovnom biciklu i kupuje namjestaj, prijavljuje se na razne stvari svuda, ide u ducane i tako.



Ulaz u shopping centarNego, konacno sam bio u samom gradu Santa Barbari. Kao sto sam prije naglasio, ja stanujem u Goleti, a Santa Barbara je odmah do. Da se dobije dojam sto to znaci odmah do, to znaci 20 min voznje autobusom koji ide dijelom po freewayu (kao autocesta). Zasto sam isao u Santa Barbaru? Kupiti krevet, jasno. Jesam li ga kupio? Jesam, al iz druge. Koliko je kostao? Sve skupa (porez dostava, sve) $400. Nije malo, al ne mogu spavati po tudjim krevetima.



Kuca u gradnjiSanta Barbara je u principu mali gradic koji nema nekih velikih zgrada niti necega spektakularnog. Mislim da je postala popularna upravo zbog klime, sto znaci da godisnje ima 10-15 kisnih dana, a zima izgleda tako da je 10 dana zaredom oblacno. Sve je dosta skupo i gradski prijevoz je bezvezan s obzirom da svaka susa vozi auto ovdje. MOrat cu ga izgleda i ja kupit, jer je dosta gadno na biciklu prevozit ista vece ili se vracat kuci iz grada u 22h jer vise nemas autobusa kasnije i mozes samo taksijem za $40.



Plocnik i ducaniPrvi puta kada sam isao, isao sam biciklom. Tamo mi je trebalo 45 min, natrag 1.30h. Zato sto sam pretpostavio da biciklisticka staza Coast Route ide uz more, a ne vrluda u brdo, neoznacena i neosvijetljena. Sto je problem kad ne znas gdje se nalazis pa mozes zvati koga hoces, al ne mozes reci gdje si. Uglavnom, nekako sam dozivio i iskobeljao se iz nekakvog Hope Ranch po kojem sam se vozao. Ono sto sam vidio su ogromne kucerine, cak i lijepe, koje vjerojatno svi mi skupa ne bismo nikad mogli kupiti pa sve da zajedno cijeli zivot stedimo. Ograde, zidovi, zivice, staklene stijene koje gledaju na ocean. Ma ono, filmski.



Shopping centarZa kraj ovog posta, jedna cinjenica za sve vas, ljubitelje Eden i Cruza. Dakle, nekima je vec poznata stvar da s nama u kuci jos neko vrijeme zivi Nijemac Martin. E pa, Martinova prijateljica je stanovala neko vrijeme u kuci u kojoj je snimana Santa Barbara. Pa vi vidite... (posebno neki od vas).

Toilko zasad, adios! (da, ovdje je drugi jezik spanjolski i natpisi su uglavnom dvojezicni)




P.S. Pozdrav kolegama koji danas brane diplomski. Ne dajte se, tezak je zivot inzenjera, ja znam, prosao sam ja Sito&Reseto. Cestitam svima i zivjeli, zao mi je sto ne mogu biti s vama da pojedem svinju Muratove mame i napijem se na vas racun.

- 06:16 - Komentari (4) - Isprintaj - #