Amerika nije samo rad i znoj...

četvrtak, 14.09.2006.

Ma kako se on tamo krece?

Djevojka na bicikluZnam da je to pitanje koje se svima vama mota po glavama - ma kako se on tamo krece? E pa slusajte. UC Santa Barbara i grad Santa Barbara i svi okolni gradici jako su otvoreni prema biciklima. Bicikl je omiljeno prijevozno sredstvo studenata. Voze se svakakvi bicikli, novi, stari, s brzinama, bez brzina, MTB ili cruiseri, a najvise hrdjavi. Hrdjavih bicikala ima posvuda, al eto, ljudi ih ipak voze.



Galeb



Neki Josipi, Kolari, Klarici i ini biciklofili bi vjerojatno bili ovime jos vise odusevljeni nego ja. U krugu samog kampusa postoji odvojeni sustav prometnica za bicikle, s pjesackim prijelazima, prometnim znakovima i svime. Kao da se radi o autima. U ostatku grada biciklisti se krecu po zasebnoj prometnoj traci, vozacima ne pada napamet oduzimati im prednost i opcenito su svi jako prijazni prema biciklistima.



Ja s biciklomTrenutno se vozim na biciklu Scottove cure. Scott je moj cimer, stanuje prva vrata do mene, a detaljnije o njemu ce biti u nekom kasnijem postu. Za sada je dosta da njegove cure nema ovdje i da ja vozim njen bicikl. Koji je malo hrdjav, preskacu mu brzine, prednja kocnica steka, a straznja ne radi. Ali ipak lijepo vozi i navozio sam se posvuda njime. Imam bedra kao balvane (Zivio Mirko Care!) od silne voznje biciklom.



TunelNo od sutra (vama u domaji, od veceras) okrecem plocu - kupujem bicikl. Kako sam veliki decko, treba mi dosta veliki bicikl jer me od malih bole ledja, noge, ruke i sve ostalo. Jasno, trebat ce i ULock kupit, a namjestit cu i kosaru iznad straznjeg kotaca tako da konacno mogu kupovat u ducanu kao veliki decko. Znaci, luksuzno pakiranje mlijeka od 1 galon, meso cu moci kupiti isti dan kao i salatu, a mozda cu moci i koju knjigu ponijeti, a da mi se ne zamasti od ULocka. Jasno, i kaciga ce biti tu.



Kruzni tokBicikl cu kupiti u Isla Visti sto je kvart odmah do sveucilista gdje zivi vecina dodiplomskih studenata (za razliku od mene). Sve je puno stambenih kompleksa slicnih onome iz Melrose Placea (nisam ja to gledao, al vidio sam kad je bilo na reklami ;) ), samo sto su veci i siromasniji. Trebao bi kostati $200, danas sam ga malo isprobao, a sutra cu jos vise. Dosta mi je vec voznje na ovom pa se bas nadam da nece propasti kupnja.



Bicikl parkingAko propadne, uvijek ostaje da pricekam rasprodaju zaplijenjenih bicikala. Naime, ako ostavis zakljucan bicikl na jednom od parkiralista u krugu kampusa ili ga parkiras izvan parkiralista, postoji opasnost da ga dezurna sluzba zaplijeni. Ako je bicikl bio registriran, jave ti da dodjes po njega i platis $24 kazne. Ako neces ili ako bicikl nije bio registriran, onda ga sluzba proda na godisnjoj drazbi. Tako je moj cimer prosle godine nabavio bicikl trzisne vrijednosti $700 za samo $15. Nisam siguran da ce bit bas velikih bicikala tamo, a ako bude, lako ja kupim. Do tada cu voziti svoj novi bicikl nadam se.



Evo, to je to za danas. Sutra se moram opet vozati bicikl, imam i neki sastanak i tako. Treba i namjestaj kupovati. O svemu ostalome, u nekom drugom nastavku price.

- 08:39 - Komentari (7) - Isprintaj - #