Amerika nije samo rad i znoj...

utorak, 12.09.2006.

Uhodavanje

GalebI evo, stigao sam u Santa Barbaru prekjucer. Sat vremena do Minkena, rigorozne provjere prije ulaska u avion i onda 12h leta do Los Angelesa. Dosadno ko proljev. Zanimljive stvari 12h leta i avionska hrana mogu uciniti ljudskoj probavi. Nista lijepo, samo razorno. I onda jos 2.30h autobusom do Santa Barbara, a vecinu puta sam prespavao. Shrvala me vremenska razlika.



Obala desnoStanujem u kuci na Aveniji Naranca. Uselio sam se u sobicu velicine cca 5m x 4m u kuci u kojoj stanujem s jos 3 cimera: Johnom, Chrisom i Scottom. Mjesto se zove Goleta, i nalazi se odmah pored Santa Barbare. UC Santa Barbara je smjesteno odmah pored Golete, kao sto mozete vidjeti na karti.



StorkeZasad se ne dogadja nista ludo i nezaboravno, vozam se biciklom po gradu i sveucilistu i pokusavam srediti administraciju, naci namjestaj, nabavit broj za mobitel i slicno. Jucer sam se malo i izgubio po gradu, ali nista strasno. Sve u svemu, djeluje filmski. Male kucice, ogromna pjescana plaza, veliko sveuciliste na kojem ima svih boja, rasa, jezika i svega.



Obala lijevoFotografije odavdje cu stavljati u albume na photobucket (bar dok ne otvorim flickr Pro account), a ovdje ce se naci samo probrane prekrasne slicice. Ostajte mi zdravo!

- 16:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #