|
SQUAWKS" je naziv za listu problema koju piloti obicno dostavljaju
aviomehanicarima, kako bi ovi sve primjedbe rjesili do sljedeceg leta. Evo nekih koje su opisali piloti US Air Force - i odgovora dopisanih od strane tima za tehnicko odrzavanje aviona... Problem: Lijevu unutrasnju gumu stajnog trapa gotovo da bi trebalo zamjeniti. Rjesenje: Lijeva unutrasnja guma gotovo zamjenjena. P: Probni let OK, osim auto-landing sistema, s kojim su sletanja vrlo gruba. R: Auto-landing sistem nije instaliran na ovom avionu. P: Iz elise broj 2 curi hidro-fluid. R: Curenje elise broj 2 normalno. Elise broj 1, 3 i 4 cure nenormalno. P: Nesto se olabavilo u kokpitu. R: Nesto je ucvrsceno u kokpitu. P: Dokazano curenje na desnoj nozi stajnog trapa. R: Dokaz uklonjen. P: Zvuk iz DME uredjaja je nevjerojatnog nivoa. R: Zvuk DME podesen na vjerojatniji nivo. P: Mrtve bube na vjetrobranskom staklu. R: Narucene zive. P: Autopilot u Altitude Hold modu producira poniranje od 200 fpm. R: Nemoguce reproducirati problem na zemlji. P: IFF (identification friend or foe) ne radi. R: IFF nikad ne radi kada je na OFF. P: Friction lock izaziva blokiranje rucice gasa. R: Za to i sluzi. P: Motor broj tri se gubi. R: Poslije kratke potrage, motor pronadjen na desnom krilu. P: Avion se smijesno ponasa. R: Avionu skrenuta paznja da se uozbilji i leti pravilno. P: Radar za otkrivanje ciljeva zuji. R: Radar za otkrivanje ciljeva reprogramiran da pjevucka. |
| < | siječanj, 2005 | > | ||||
| P | U | S | Č | P | S | N |
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
| 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
| 31 | ||||||
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv