kako si glup. kako si ohol, dragi moj. sudiš o mojim osjećajima.
četvrtak, 23.09.2010.
želim opet gledati na svijet svojim očima. dopuštate li mi? HA?
opet ćete mi jebenu glavu napuniti vašim mislima, vašim problemima, vašim osjećajima.
hoću jednom u životu napraviti korak koji nećete vidjeti, koji nećete promatrati. dosta mi je vaših pogleda iza mojih leđa. čujem vas, vidim vas. ne morate se pretvarati. jer, ipak ste prozirni. kao kapljica kiše na zamagljenom prozoru moje sobe.
(ne) volim biti drukčija. outside of everything. jel?
e, pa lijepo vas molim da uživate u svojem ograničenom svijetu, dok ja širim granice svojeg sanjarskog carstva.
nek' vas ustajalost i prašina pojedu. možda za sto godina odlučite koristiti svoje mozgove.

close your eyes and dream.

odlazim u vama nemoguće, meni moguće. vama nadnaravno, meni uobičajeno.
vrijeme ne postoji. zabluda. uvijek će me spriječiti da odem dalje od oblaka.

Image and video hosting by TinyPic

p.s. nisam bila u ovom svijetu jako dugo. oprostite. al znate kak' to ide. izgubiš volju, pa nemaš vremena itd.

voli vas vaša Amelie. :*

| 15:03 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |