šibice i kišobran

deja  vu
negdje tamo u danu s imenom prva dva broja
bila si daleko
još dalje od slučajnog pripadanja mojim
začudnim mislima
/trenutak je sada i trajanje i sreća, ista ona
koja nije postojala, ali se činilo da ju smijem
zahtijevati glasno/

s ove točke kruga naslonim glavu na
izgovor da samo želim razumjeti tvoj
crveni strah i gledam
prolazno i providno raspolažem s još par
odluka kojima sam tada samoj sebi zavezala
vrpcu preko oba oka
i splela prste u čvor
namjerno ili ne znajući
da će jedna slična kombinacija biti dobitna
/što bih rekla tada da sam imala krila u zamahu
prihvaćanja - da je lakše pustiti se nizvodno
i brojiti oblake? - jer sve ionako jednom prođe -
pored ili kroz! - to je razlika zbog koje bih
opet za tebe plivala uzvodno/

rekli su mi: nećeš ni znati; a onda
sam unaprijed odlučila da te nađem
pa izgubim
iz blizine
brojeći nasumice to razdvojeno trajanje
i zastala tamo negdje kod broja s imenom danas
u poznatom i najbližem
/sve je upravo onako kako treba biti/




"deja vu is the experience of feeling sure that one has witnessed or experienced a new situation previously (an individual feels as though an event has already happened or has happened in the recent past), although the exact circumstances of the previous encounter are uncertain"




08.02.2010.
01:43 + - = (0)

<< Arhiva >>