šibice i kišobran

odljubljivanje kore od stabla

raspadam se. u dijelove. u prah.
ako me ikada pronađu neke nove ruke, trebat će umješnosti da sve iznova oblikuju.
vodom. pokretom. toplim dodirom.

vjerujem da je i tebe boljelo; jednako snažno, jednako beznadno.
ali ne smijem pitati za smisao.
dijelovi plutaju svemirom, privlače crne rupe i kradu im olovne bezdane.
naglo. bezobzirno. sveprožimajuće.
tako boli.
kao oštrice pripremljene u dugim satima čekanja. kao želja koja ne popušta
ni pred hladnim naletima sažaljenja.

voljeti - nije li to okrutan čin prema samoj sebi
?

ponekad je nepodnošljivo do te mjere u kojoj se sva unutrašnjost izvrće prema van. vrišti. urliče.
pa padne sebi pod noge i šuti. govori - dobro sam.

poželim nikad više te vidjeti. poželim samo tebe.
i da krenem bez osvrta dalje. i da se više ne pokrenem.
poželim da se vratiš. i da nikada nisi postojala.
neopisivo je.
neizrecivo je.
i ne znam zašto je.

kad bih te mogla preboljeti, u jednom danu, u jednom dahu.
kad bih te mogla odstraniti kao naslagu, miris, suvišan dio.
umjesto toga, razmatam platno u kojem su odstajale riječi. na rubovima plijesan, šarene laže i smijeh. smijeh. uvjeravanje da je dobro reći - dobro sam.

kad bih mogla prekinuti sve niti.
ne poželjeti; nikad.

to vrijeme koje će proći. to vrijeme u kojem čekam. u kojem te nema.
jednom sam ga prerezala, jer više nisam mogla disati.
sad ga samo promatram. puštam.
i već sam negdje izvan njegove ljuske.
i bojim se da tamo više nisam ista. ja. ti.
misao koja me sustiže govori da se odlučim. ne ti. ja.
kažem joj kako je svaki trenutak prilika.
i kako bih mogla reći da želim i treću.
no da li je to istina
?
znam da nije sasvim.
negdje na pola.


pijem čaj, sad već hladan. narančasto proziran.
u grlu stoji klupko boli. nedorečene riječi. neispušten glas.
upitnici. krikovi praznine. dim. pepeo. znak.
da trebam gutnuti. ili ispljunuti.
to je način da dišem; to je način da se obranim od sebe.
i preživim.







17.10.2009.
22:42 + - = (3)

<< Arhiva >>