POCEPANI DZEP

15.03.2007., četvrtak

SIN CITY i još ponešto...

Nekad davno sam na kompu igrao jednu japansku igricu koja se zove "True love". E sad, kvaka je u tome što si ti kao neki student i stalno nešto visiš van, upoznaješ neke devojke, padne tu i po neka scena seksa, ali na kraju treba da se odlučiš... Osećam se kao da sam zarobljen u toj igrici. Npr. sinoć sam bio na žurci kod mojih prijatelja u Studenjaku (najveći studentski dom u Beogradu, a kažu i na Balkanu, ali ne znam da li je baš tako) i upoznao sam dve fantastične devojke, plus još jednu koju sam znao od pre.

1. Ona je mlada, studira fizičku hemiju, lepa mršava crnka i sviđam joj se.

2. Ona je godinu dana mlađa od mene, studira Fakultet organizacionih nauka, liči na Penelope Kruz (!), prelepa mršava crnka, kovrdžava kosa i tu ne bih razmišljao ni trenutak.

3. Ona je fenomenalna - zna sve pesme koje ja znam, voli istu muziku kao ja, voli iste filmove, studira francuski i prelepa je. Ima predivne zelene oči.

S obzirom da ja trenutno imam "nešto" što bi se moglo nazvati devojkom, a da još nisam načisto sa još jednom devojkom ovde, ne znam šta da radim. Sve tri su dobre, ali se sve tri i znaju. Kod ove br. 1 bih sigurno uspeo, ali mi se više sviđaju ove druge dve, a ko kaže da bih tu uspeo? I uostalom šta će mi sve to? Mogao bih lepo da se povučem, odem na Kosovo jedno nedelju dana da saberem sve opcije...

Mada, sa druge strane, Chef u South Parku je lepo rekao: "There is a time and place for everything and it calls colege!", pa što da ne. Opcija je takozvana APP - "ako prođe - prođe"! Ne znam, još nisam načisto.

Sve je lepše kad daš ispit. Onda možeš da iskuliraš, odeš do grada da kupiš bele Converse patike (50 evra) koje si odavnos snimio, odeš uveče na žurku, naduvaš se i napiješ, ako ne nestane alkohola... Samo je pitanje dokle? Meni je prvi znak za uzbunu kad počnu da mi se tresu ruke. Pošto sam rođeni kockar, a volim da igram sve vrste kartaroških igara, nije ni malo prijatno kad vam se zatresu ruke. Tako da jebeš sve - zdravlje je najpreče.

I need some deserted mountain village to give myself a brake.. Good, long brake.
- 17:03 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...