POCEPANI DZEP

05.09.2006., utorak

AAAAAAA!!!!

madmadmadmadmadmadheadbangheadbangheadbangheadbangburninmadburninmadburninmadburninmadburninmadPao sam ispit!!

Ne mogu da verujem! Nije strašno, nedostaju mi dva do uslova, i već imam spremljena dva ispita, ali opet, iznervirah se bezveze, a rekao sam sebi da zbog faksa nikad neću da trošim svoje dragocene živce.

Elem, situacija ovakva - predmet je Međunarodno privatno pravo, materija ok, spada u kategoriju srednje teških ispita. Moje znanje materije - oko 85%. E sad - izađem ispred profesorice (koja je uzgred super žena - po mojoj proceni u ranim tridesetim, 31 god. možda, ekstra izgleda, plavušica) i dobijem tri pitanja. Juhu, obradujem se ja, kao znam. Krenem prvo pitanje i kažem joj sve što sam imao, a ona postavlja još pitanja. Ja opet odogovaram, a ona još postavlja... I tako me nađe na delu koji nisam znao (u stvari jesam, samo nisam mogao da se setim) i nisam dobio priliku da odogovaram ova druga dva pitanja, jer me je oborila. Fuck, najlakše bi bilo okriviti nju, ali sam sam kriv - nisam izgleda dovoljno dobro naučio i to je to...

Sad mi je teško, ali mislim da će već sutra proći... Međutim, interesantno je videti koji ljudi će mi sad dati podršku, kad je trebam. Krajnje interesantna situacija, zar ne?
- 16:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...