POCEPANI DZEP

09.05.2006., utorak

Dan Evrope

Predivan dan u Beogradu posle dugo vremena. Temperatura oko 20 stepeni, clear sky, toplo, bez vetra. Ma divno!cool

Dan Evrope u Srbiji, ali čini mi se da i nemamo šta da slavimo. Evropa nas je na neko vreme ohladila, suspendujući Pregovore o stabilizaciji i pridruživanju - svi već znaju zbog čega (koga). General Mladić drži Srbiju kao taoca. Već više je taj čovek pokazao da ga boli uvo šta se dešava sa njegovim narodom i zemljom. Pa zar se ne bi takav patriota, toliko slavljen i voljen u ratu, tako čistog i junačkog srca, kad bi video šta se to dešava sa njegovom zemljom, automatski predao? Očigledno da ne bi, što i vreme pokazuje.

A naša vlada i vlast je tek posebna priča. Premijer nam se odavno ne meša u svoj posaolud, neki ministri pljuju i psuju novinare, drugi zvaničnici čas podnose ostavke, a čas ih povlače... Ništa se više ne znabang. Potpredsednik vlade i predsednik jedne od koalicionih stranaka manjinske vlade (!) je podneo ostavku, i najavio da očekuje od njegovih stranačkih kolega da ga isprate na isti način. Gospoda su ga samo iskulirala i sad se čeka Glavni odbor stranke u subotu, na kome je najavljen final countdown između dve suprotstavljene struje.

Ja stvari posmatram ovako - ako sam ja trener ekipe, a moja ekipa je stalno u donjem delu tabele i bori se za opstanak, a pritom gubi veoma važnu utakmicu u toj borbi, ja snosim najveći deo odgovornosti i ja sam kriv. Ja vršim promene i ja reagujem kad me igrači ne slušaju. Naš premijer, naš trener, nikako da shvati da treba da ode. Navijači već mašu belim maramicama i traže promenu, ali njega kao da nije briga. Ako si čovek bez obraza zašto bi te i bilo briga? Ako si u stanju da lažeš i zavlačiš celu međunarodnu zajednicu, zašto ne bi mogao i sopstvene navijače? "Danas ćemo, sutra ćemo... Nisam bio obavešten." I HAD ENOUGH OF ITmadmadmad! Hoću promenu i hoću je odmah! Inače će naša ekipa ispasti iz lige i igraće u beton ligi, zajedno sa Severnom Korejom, Burkinom Faso, Zimbabweom i Somalijom.

Ja u tom društvu, uz dužno poštovanje, ne želim da budem. A ne žele ni mnogi u Srbiji... Mladi će napustiti ovu zemlju i otići na Novi Zeland, gospodo. Tamo makar mogu na miru da čuvaju ovce a da ih niko ne zajebava...


- 21:49 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...