MSN: starving-for-beauty@hotmail.com

Calories can't make you happy.

Linkovi:
Vječna Thispiracija
Pro Ana nation
Thinspo

Bilježenje vodenih dana je bzvz, bolje si ucrtajte u glavi da se NE smijete prežderavati!

Thinspo:
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

If I eat anything,I'll eat everything,so I eat nothing

subota, 02.12.2006.

OK..fuck yeah,ovdje sam

Prije godinu dana su počela ona totalno patetična pisanja blogova na blog spot i takvim stvarima..da, imala sam i xangu i hi5 i myspace i pričala sam sa mnogo cura iz svijeta koje bi htjele,koje su na putu i koje imaju Anu/Miu. Miu nikad nisam primjenjivala jer jednostavno ne mogu, a i malo po malo prestajem imati želju za hranom. Sve cure koje pišete ana-mia blogove znate da nije lako, samokontrola-onda nam treba thinspiracija a nje nikad dosta, i onda roditelji i obitelj, koji su u ovome svemu najveći problem. Zaš su oni problem? aahh..stara priča, npr. Ana zaš ne jedeš? odmah za stol..ili a kak si to naglo smršavila? jer jedeš šta? ajde vodit ćemo te doktoru..a daj mrš pusti me na miru i gledaj sebe a ja ću jest za nekih pet godina =]
Uglavnom ne važem se..nebi ni vama preporučila, svaki put kad staneš na vagu raživciraš se, počneš plakat, trgat sve oko sebe..a to vas tjera na komadić one fine čokolade tamo u ormariću jer kao-od nje ćeš se smirit- aha da, kako da ne. Pustite vagice na miru tamo gdje one jesu i pustite frižider tamo gdje je. Ok.znam..nećete frižider odnest negdje ali ono u njemu ćete laganini strpat u sebe.
Opsjednuta sam thinspiracijom..dobro ne mogu to nazvat opsjednutost ali to mi je neophodno u životu!
I mogu pričat još tak bzvz tri dana ali nema smisla..nego, da se ja prebacim na današnji dan. Dan protječe ok..vodeni dani do onog drugog petka moraju biti uspješno izvršeni, al u podsvjesti znam da ću pojest neš a nesmijem! Javljat ću se nadam se skoro svakodnevno ili par puta tjedno..
..Stay strong girls..
Ana/Mia will always loves u =]
Eh da..jedan predobar video:

- 10:07 - Talk To Me... (15) - Print This Post... - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (2)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog malo-velike Ane.

Superchik-Beauty from pain

The lights go out all around me
One last candle to keep out the night
And then the darkness surrounds me
I know i'm alive but i feel like i've died
And all that's left is to accept that it's over
My dreams ran like sand through the fists that i made
I try to keep warm but i just grow colder
I feel like i'm slipping away

After all this has passed, i still will remain
After i've cried my last, there'll be beauty from pain
Though it won't be today,
Someday i'll hope again
And there'll be beauty from pain
You will bring beauty from my pain

My whole world is the pain inside me
The best i can do is just get through the day
When life before is only a memory
I'll wonder why God lets me walk through this place
And though i can't understand why this happened
I know that i will when i look back someday
And see how you've brought beauty from ashes
And made me as gold purified through these flames

After all this has passed, i still will remain
After i've cried my last, there'll be beauty from pain
Though it won't be today,
Someday i'll hope again
And there'll be beauty from pain
You will bring beauty from my pain

Here i am, at the end of me
Tryin to hold to what i can't see
I forgot how to hope
This night's been so long
I cling to Your promise
There will be a dawn

After all this has passed, i still will remain
After i've cried my last, there'll be beauty from pain
Though it won't be today,
Someday i'll hope again
And there'll be beauty from pain
You will bring beauty from my pain
Predivne cure:
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting