18/05/24

subota, 18.05.2024.



Dragi dnevniče,

Jučer mi je Z. rekla da sam jedina na poslu Čang Šlang i to je rekla u tako pozitivnom tonu da mi je došlo da je zagrlim odma.
Ali, nisam. Rekla sam joj da svoj recept za mršavljenje ne bih preporučila nikome i samo sam je poslije dodirnula ovlaš po leđima u nekom mimoilaženju.
Z., to ti je ona sa koju sam ti rekla da bi joj najradije rekla dvi-tri, ali ne smijem.
Em je šefica, em je stručna, em nesebično dijeli znanje i iskustvo koje je prikupljala dugi niz godina.
Ima karakter dr. Housea. Ne pretjerujem. Ali samo kao gard. Iznutra je, osjećam, prava dušica.
Zapravo je jako osjećajna i pravedna.
Omekšala je malo prema meni. Sviđa mi se (to).
That's the way, aha-aha, I like it.
I ovo bi zaista (što se mene tiče) mogao biti početak jednog divnog prijateljstva.

Doma sam stala na vagu.
Rekla sam joj: Ljubim te, srićo!
1o kg sam lakša,
U svakom pogledu.

I to ti je to.
Pišem ti opet uskoro.