KAVA, pauza

četvrtak, 16.05.2024.

Dvi trije samožive gospođe u najboljim godinama u istom radnom okruženju, to može biti kreativni kaos, a može biti i samo kaos.
Zato se jedna od njih spasi kad im se ponekad priključi Baby Boy i sa sobom donese vlastitu staloženu mušku, a uz to i vrlo kreativnu energiju. I to mladu, svježu, nadobudnu.
I čistu nevinost. I nježnost.
Nemojte krivo shvatiti ovu gospođu koja vam ovo piše u povjerenju; nema ona kanibalskih sklonosti prema djetetini, stvar je druge prirode, priroda je tu nad stvarima. Baby Boy u sve tri gospođe probudi majčinsku energiju i njegovim dolaskom nestane kriznih situacija među prštavim, energičnim i temperamentnim gospođama koje se povremeno jave. Majčinska energija je uvijek u ženama,
samo je potrebno da je imaju na koga ispravno usmjeriti.
Zdrava majčinska energija djeluje kao omekšivač ili katalizator za normalne interpersonalne odnose.


Mr. Hug, razgovarala sam s njim jučer, uz brzinsku kavu na pauzi, galantan je, fin, zna puno o brojevima, baš kao i ja, i ima lice koje mi automatski izmami osmijeh na moje.
Ali on je... Ali ja sam...
Mislim, smijem se...ovaj...s njim. Ali ne smijem.

Ali taj glas, taj stas, to lice...
A da vam ne govorim o zagrljaju.

Ozbiljno, moram. Moram se naručiti kod P.