Dame biraju ;)

srijeda, 17.04.2024.

Odmah da vam kažem: izborno mjesto nije mjesto na kojem gospođa u najboljim godinama može upoznati muškarca svog života. Vjerujte mi. Bila, vidjela.
Ustvari, nisam baš pažljivo ni proučavala ljude nego sam samo ušla u prostor, skenirala ga pogledom, par put kimnula glavom nekolicini poznanika i, kako mi nitko nije zapeo za oko, žurno sam ušla u prostoriju za glasovanje. Nije bio neki red, za razliku od druge, gdje su ljudi čekali u redu kao za crni kruh osamdesetih.
Da sam nekim slučajem morala čekati u tom dugačkom redu, okrenula bih se i otišla za kakvim pametnijim poslom.
Da sam ipak možda morala i htjela čekati, možda bih imala malo više vremena za pažljivije pogledati ljude, osobito muškarce, i možda bih uočila nekog fit, visokog, naočitog muškarca kojeg bi mogla preporučiti kakvoj zainteresiranoj gospođi u zrelim godinama.
Ovako ništa.
Svoju dužnost sam obavila, a ovo ostalo, obećavam vam: otvorit ću širom oči dok budem hodala svijetom.

;)