AP, P

srijeda, 24.05.2023.

Prvi ovogodišnji turisti su se pojavili već ima neko vrime,
ali nismo ih baš obadivali, kako je i red, je li, zbog očuvanja integriteta vlastitog spokoja.


Ali jučer, em što je upeklo, em su nam već lagano počeli ići gosti na živicu.
Ka ta jedna Slovenka, što mi je nasekirala čovika toliko, da je izgubija viru u čovičanstvo, i opet.
On je radija nešto na ogradi a njezino se društvo zapilo tamo oko bazena u vili priko puta pa joj je je očito bilo dosadno.
Onda ti je jadna žena svaki dan dolazila ćakulati s mojim čovikom, dok je on, vridan, pituriva ogradu od dvora.
I tako su se oni svaki dan razgovarali priko ograde, i trajalo je to dva-tri dana po dvi-tri ure, biće, otprilike govorin, ne znan točno i ne znan sve.
On je radija svoje, a ona ga je sve ispitivala, a ja bi samo dikod zavirila dokle je doša i di je, i je li posa ide u redu.
Progovorila san i ja s njon par riči, ali razgovor mi je izgleda ka da smo na nekon internacionalnon kvizu, a tema ka da je ispitivanje ljubeznosti domaćina s akcentom na momenat ispaljenja. Pa san se makla iz zdravstvenih razloga.
A čovik je mora dovršiti što je započeja i uzmicanja nikako nije bilo, jerbo je pitura bila dvokomponentna, i kad se jednom zamiša, mora se iskoristiti cila.
I tako su se oni, rič po rič, upoznali. I svašta joj je moj čovik napriča, a i ona njemu, bojin se.
Uglavnom, maknem se ja, a ulazi mi čovik u kuću držeći se za glavu...
Mislin se, da nije neka ludača i da ga nije opalila pajseron po glav iz ćista mira.
A možda joj je i štokod lipo reka ma ga ona nije dobro razumila.
Ili joj je muž doletija s bazena, prikoputa i onako klizav mi se srušija na čovika, što ja znan...

A što je pače bilo? Nije ga opalila pajserom po glavi nego mu je donila bocu vina zamotanu u škartoc i pitala ga bi li im posudija brod da se malo provozaju okolo i da odu u ribolov.
Da. Dobro ste pročitali. Da im da. Svoj. BROD. da se provozaju. i do odu u ribe.
Svoj brod. Da im da.
Kata strofa.