Ovo(na)strano

ponedjeljak, 29.08.2022.

"Mein Name ist Veronika Voss", izgovarajući ove riječi polako i naglašeno, nonšalantno je ušetao u dnevni boravak ravno iz kupatila, sav mokar, umotan u ručnik, i produžio prema štednjaku provjeriti u kojoj je fazi ručak koji sam kuhala pa ostavila dopola zgotovljen, jer sam morala malo odmoriti ispod ventilatora.
"Veronika Boss???", pitala sam, gledajući ga, fokusiravši se sasvim na njegovo lice, da mi nešto slučajno ne promakne: neki tik, neka gesta, nešto što će mi objasniti situaciju.
"Voss. Veronika Voss. Mein Name ist Veronika Voss", ponavljao je ni ne gledajući me, nego s nekim blaženim smiješkom probavao umak od gljiva.
"Tko ti je sad to?", pitala sam, "...i što je sada odjednom, je li to neka novootkrivena seksualnost, novi identitet, koji ti je...??", gledala sam mu dlakava, nimalo ženstvena prsa i pokušavala shvatiti što izvodi.
"Sjećaš se što je ono govorio tvoj nećak dok se jedno vrijeme igrao barbikama?", pitao me, ne skidajući s lica taj iritantni blaženi osmijeh.
"Sjećam se, govorio je I'm a princess", izgovorila sam tiho, smiješivši se već i sama, i pokušavala shvatiti što izvodi, upetljavajući i nevino dijete u svoje ispaljenje.
"Eeee, pa ja sam Veronika Voss", rekao je i značajno me pogledao.
"Tko je to??? Daj ne pili više, reci mi tko je to, i zašto si je se sjetio baš pod tušem?", rekla sam već dobro iznervirana.
"Opća kultura - nula bodova... pa to je kultni film, stari, kako se ono zvala glumica...", gleda me, smiješi se dok mu voda kapa niz leđa, niz bradu, niz dlakava prsa.
"Naručit ću te na pregled prostate, testisa, mozga, čega god... Nismo na Kviskoteci, što ti je, neću pogađati?", ljutim se.
"Pogledaj na YouTubeu, nađi film, pogledaj, uostalom...ni ne trebaš, samo nađi scenu u kojoj ona kaže
Mein Name ist Veronika Voss i to je sve. SVE. Ostatak filma je sasvim nebitan".
"Film je crno bijeli?", ozbiljna sam.
"Je."
Uto sam ja ušutjela, on je ručao, obukao se i otišao na posao.
Ne znam što će dalje biti.
Ništa mi nije jasno.
Idem gledati film.
Isječak.
Možda skontam nešto.
Bilo što.
...


Bonus: