mala moja od 100 kila...

Eto sjedim ja tak za kompom, šaltam po akordima i sviram gitaru (knjiga<>-skup od kojih stotinjak pjesama) kad li odjednom naletim na ovu stvar-zadnja pjesma u knjizi-pa si ju pročitajte i pjevušite ako znate melodiju.smijehSqvo

Mala moja od sto kila
(Nino Samac feat. Azra)

(tekst na muziku od klincek stoji pod oblokom)

Mala moja od sto kila
Mala moja od sto kila
Tako si mi meka
I tako je toplo kraj tvog tila

Rumenu te grickam slasno
Mijesim tvoje tijelo masno
Nema nista bolje
Od debelih žena dobre volje

Nećeš slatko nećeš masno
Al me zato stiskaš strasno
I sve bi mi dala
Samo da se ne bi udebljala

Sta ce tebi dijetna kura
I dijetalna fiskultura
Kada sam ti ja od sedam do dva
Kura prava

30.04.2007. u 14:37 | 6 Komentara | Print | # | ^

da se ne bi pričalo po selu kak' ništ' ne pišem...

Postepeno svijet obuzima tama
I mržnja i strah jedine su kvalitete
Zidovi su obojani suzama ljudi
Djeca vrište, ostala su sama

Uglovi ulica ukrašeni ljudima
Što kleče na koljenima za svoj kruh
Grabe pijesak i trpaju u usta
Drobe kamenje, škripe zubima

Moć i vlast u krivim su rukama
Predatori stoje na vrhu piramide
Usijane glave proždiru male
Siti i othranjeni na tuđim mukama

pa si sad vi mislite...

30.04.2007. u 13:03 | 0 Komentara | Print | # | ^

malo dulji haiku (by ja)

Posudit ću ti oči
Da vidiš svoja djela
Posudit ću ti ruke
Da ispraviš greške
Ti posudi svoje misli
Da ispravim štetu na njima
I bacim malo svjetla
Na tvoj blatni obraz

Umivaš se u lokvi
Nastaloj od kiselih kiša
Udišeš smrt koji si sam dozvao
I začeo ju u krilu bijelih oblaka
Obojivši ih smogom u tugu

Možda ima neka viša sila od horoskopa…

30.04.2007. u 12:11 | 0 Komentara | Print | # | ^

Danas nam je tuzan dan, tuzan dan... *

Dan kad napustimo utrobu majke
Otrgnuti od pupcane vrpce
Odvojeni od njezina mesa
Dan je kad pocinje smrt

24.04.2007. u 07:24 | 1 Komentara | Print | # | ^

Povratak (by al_Alamm)

Jedne hladne subotnje noci
Grob svoj hladni napusti truplo
Nogama hladnim krene niz stazu
Htjede opet zivot bez crva

I grobnice susretne
Katnice ledene
I mrtve ugleda
Sto trunu u njima

Koraca sad truplo
Sve brze i jace
Koraca to truplo
Koraca i place

I dodje do stakla
Velikog izloga
Tad suze si obrisa
Pa gorko zaplaka

Prekid za reklame pa opet vijesti
Slike djece koja nemaju sto jesti
Ekrani pokazuju slike iz povijesti
Bescutne slike mrtvih na cesti

I slike ratova
Bez pravde i casti
I slike lopova
Mrtvih na vlasti

Vijesti prekidaju vanredne vijesti
Vijesti o smrti mrtvoga roba
Al' nase je truplo opet na cesti
Koraca putem do svoga groba

Iste te hladne subotnje noci
Truplo si hladne zatvori oci
Pa prigrli crve da brze prodju sati
Dok ceka da umre i u pakao se vrati

12.04.2007. u 23:24 | 3 Komentara | Print | # | ^

vječno...

Komadići stakla leže na podu moje sobe. Odbijaju svjetlost sunca na zid dajući crvenkast sjaj.Prostorija izgleda tako toplo.Ležim na krevetu i gledam kako se boja svjetla razlijeva po bjelini zidova i posteljine.Iz jednog kuta dopire glazba koja se stalno ponavlja.Moj omiljeni bend.Pjeva neku tužnu pjesmu, nešto kao-…beneath the grass my treasure, under the sand my sweet one…Lijepa je, ali previše neprimjerena za ovako sretan trenutak. Još uvijek promatram igru svjetla i uopće više ne razmišljam…samo čekam…Iznenada oblaci prekriše nebo.Svjetla je nestalo.Kroz rupu na prozoru ulazi vjetar i stvara jauke.Kao da ga boli dok prolazi kroz polomljeno staklo.Polako mi postaje hladno.Sklupčala sam se ne bih li se utoplila, ali uzalud…vjetar je jači i pobjeđuje.Oči mi se polako magle.,,Kao da je sa vjetrom u sobu ušao i san“,pomislih i prepustih se njegovoj glazbi koja mi polako zatvori kapke.San je kratko trajao, možda dvije ili tri minute.Probudila me blještava svjetlost sunca i njegove usne.Zaplakala sam.Mislila sam da sam ga zauvijek izgubila onoga dana kada je jednostavno otišao i ostavio me bez riječi.,,Nemoj me više nikada napustiti“,rekla sam i zagledala se u njegove tople oči tražeći utješne riječi.,,Neću, obećavam. Ostajem s tobom do kraja vječnosti“,rekao je i obrisao mi suze sa lica.Zagrlila sam ga i po prvi puta zbog njegovih riječi povjerovala u vječnost poslije smrti

12.04.2007. u 02:15 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2008 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovaj blog je bio. Sada vise nije. Vise se ne poznaju. Blogerske osobe dvije. Ali neka blog jos ostane, neka bude i ceka... Mozda jednom krene, natrag - ispocetka

Blog opisa

"Kombinatorickom funkcijom dvaju svietova dosli do ovoga.
Sami prosudite.
Nama seksi."

"ružo bijela što si tako plava
što si plava ko zelena trava"