vječno...

Komadići stakla leže na podu moje sobe. Odbijaju svjetlost sunca na zid dajući crvenkast sjaj.Prostorija izgleda tako toplo.Ležim na krevetu i gledam kako se boja svjetla razlijeva po bjelini zidova i posteljine.Iz jednog kuta dopire glazba koja se stalno ponavlja.Moj omiljeni bend.Pjeva neku tužnu pjesmu, nešto kao-…beneath the grass my treasure, under the sand my sweet one…Lijepa je, ali previše neprimjerena za ovako sretan trenutak. Još uvijek promatram igru svjetla i uopće više ne razmišljam…samo čekam…Iznenada oblaci prekriše nebo.Svjetla je nestalo.Kroz rupu na prozoru ulazi vjetar i stvara jauke.Kao da ga boli dok prolazi kroz polomljeno staklo.Polako mi postaje hladno.Sklupčala sam se ne bih li se utoplila, ali uzalud…vjetar je jači i pobjeđuje.Oči mi se polako magle.,,Kao da je sa vjetrom u sobu ušao i san“,pomislih i prepustih se njegovoj glazbi koja mi polako zatvori kapke.San je kratko trajao, možda dvije ili tri minute.Probudila me blještava svjetlost sunca i njegove usne.Zaplakala sam.Mislila sam da sam ga zauvijek izgubila onoga dana kada je jednostavno otišao i ostavio me bez riječi.,,Nemoj me više nikada napustiti“,rekla sam i zagledala se u njegove tople oči tražeći utješne riječi.,,Neću, obećavam. Ostajem s tobom do kraja vječnosti“,rekao je i obrisao mi suze sa lica.Zagrlila sam ga i po prvi puta zbog njegovih riječi povjerovala u vječnost poslije smrti

12.04.2007. u 02:15 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2012 (1)
Kolovoz 2010 (1)
Siječanj 2008 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovaj blog je bio. Sada vise nije. Vise se ne poznaju. Blogerske osobe dvije. Ali neka blog jos ostane, neka bude i ceka... Mozda jednom krene, natrag - ispocetka

Blog opisa

"Kombinatorickom funkcijom dvaju svietova dosli do ovoga.
Sami prosudite.
Nama seksi."

"ružo bijela što si tako plava
što si plava ko zelena trava"