< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Dnevnici jedne tinejdzerice

Image Hosted by ImageShack.us

majne icq (ak koga zanima): 240-946-515

smijeh Osobe vrijedne moje pozornosti smijeh
lepa protina kci
Tamelie
Viky
Pero Zdero
Ludi Gogy
Domagoj
Zdenkic
Idol
klepicka
zelenoplaveoci
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pretty woman

Ime moje velike malenkosti je Marta, vec dvije godine zivim u jednom malom mjestu kraj Gospica, a u Gospicu pohadjam svoju ljubljenu skolu, opcu gimnaziju... 14.3. sam navrsila 17 sto dovodi do zakljucka da sam slijedece godine maturantica... Prije nego sam dospjela u Liku provodila sam svoju tada jos sretnu i bezbriznu mladost u Petrinji...
Ja sam kao i vecina riba uvijek u svom svijetu, jako zaljubljive prirode, no to jos ni jednom nije dobro proslo, komunikativna (tocnije: jako me tesko usutkati) i prilicno drustvena...
Volim dobre knjige, dobru glazbu i dobre filmeke, a naj,naj su mi:
Knjige: Gospodari prstenova i Sillmarilion, Potteri, Mi djeca skolodvora Zoo, Zagorkine knjigice i Ana Karenjina...
Glazba: U zadnje vrijeme rock i to onaj stariji, ali najvise volim rock balade i jos neke lijepe laganice kao npr. Dust in the wind, Stairway to heaven, Don't cry, Anybody seen my baby, Wind of change, The last unicorn...ostalo slusam skoro sve osim narodnjaka, njih stvarno ne podnosim...
Filmeki: Gladijator, Hrabro srce, Ljubavnica Venecije, Zaljubljeni Shakespeare, Intervju s vampirom, Ja cu budan sanjati...
A obozavam i One tree hill, Gilmorice i Simpsone, a nekada sam gledala i Prijatelje te Sex i grad (ja bi reprize, smrc...)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
razlog mog obozavanja One tree hilla...


I close my eyes, only for a moment, and the moment's gone
All my dreams, pass before my eyes, a curiosity
Dust in the wind, all they are is dust in the wind

Same old song, just a drop of water in an endless sea
All we do, crumbles to the ground, though we refuse to see

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Don't hang on, nothing lasts forever but the earth and sky
It slips away, all your money won't another minute buy

Dust in the wind, All we are is dust in the wind

Miss Perfect...NOT

31.05.2006., srijeda

Gubim se, a tu sam

Evo vec kad sam upalila komp odlucih napisati jedan postic.....malo sam rastrojena u zadnje vrijeme, shkola me ubija i jedva cekam da zavrshi, cetvrtom razredu se bash i ne veselim pretjerano jer kad se sjetim shto me ceka za godinu dana padne mi mrak na oci...ne znam, mozda me previshe brine taj fax, ali eto brine me i ne mogu si pomoci... u zadnjih par dana sam shvatila koliko je zapravo Hrvatska mala i da te uvijek mogu iznenaditi koje kakva poznanstva, tak je mene iznenadio moj Grmek ovaj vikend, ne znam jel bilo ugodno saznanje ili ne, jer motaju mi se neke misli od tada po glavi koje mozda i ne bi trebale...shvatila sam josh neke stvari...kako mi uopce ne znamo dobro ljude oko sebe, evo ja se sa Ivom nisam prije previshe druzila, sve je bilo svedeno na shkolu i neke sitne pricice, a u ponedjeljak smo otishle na kavu i odushevila sam se...imamo slicna razmisljanja, mislim da bi mogle tjedan dana pricati bez prestanka...danas smo opet bile na kavi i bilo mi je josh bolje, zao mi je shto nismo krenule s tim ranije, ali bolje ikad nego nikad.... pozdrav Ivi, veselim se nashim buducim kavama!!wink
Opet sam se bacila na citanje, ali naravno ne lektire...pronashla sam zanimljivu knjigu, zove se “Nijema vojvotkinja”, nije bash klasicno pisana i prilicno je teshka, ali meni se svidja...a i digla sam si 100 soneta o ljubavi od Pabla Nerude i jedna strofa mi se jaaako svidjela, ne znam zashto, nekako mi je posebna, pa evo:
“U shumama, izgubljen, otkinuh tamnu granu
i usnama, zedan, podigoh njen shapat:
mozda to bijashe glas kishe koja je plakala,
zvono razbijeno i srce presjeceno.”
Vec kad sam kod dobrih pjesama, jedan, sad vec bivshi maturant, pishe odlicne pjesme pa svakako pogledajte: Nocas je i tishina gluha.....
Za ovaj put to bi bilo to, kad se malo smiri sve oko mene bum pisala opet, a do tada budite mi dobri, lijepi i pametni....voli vas Marta...

u 21:07||komentari (14)||na papir||#|| ^