..take me as i am.. i ne zajebavaj..

četvrtak, 20.04.2006.

ajme! ne postoji biće smotanije od mene.. koje još ima rastavljene roditelje..

dakle..ja sam uspjela obrisati svoj blog!!
ne pitajte kako ni zašto! nije bilo namjerno! mislim da bih sada najradije samu sebe istukla!! i sada ajmo sve ispočetka! zašto su oni uopće stavili tu opciju brisanja bloga? da bi smotani kao ja to i učinili?? ..................................grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................................... ljuta sam na samu sebe...........................................................................

uglavnom...
to za rastavljene roditelje - prije par dana sam s mamom došla kod tetke i ona je sva u čudu zapitala jesu se moji rastali. naša reakcija je bila - ha??
tetkina svekrva (ako netko ne zna rodbinske veze nek se raspita) živi u mom naselju i bila je kod nekih likova koji su komentirali kako su moji sudski rastavljeni, ali žive zajedno. i to se tako priča po naselju. moji dragi roditelji su bili zapanjeni koliko i ja. laže selo, lažu ljudi.. ili možda moji starci? a uostalom, meni tako ravno..
ravno kao crta

uglavnom...
linkove i sve ostalo ću staviti kasnije, stvarno mi se ne da sada, previše mi je bilo za danas zajebavanja...

laku noć zijev

- 00:57 - reci svoje mišljenje (21) - ne troši papir - # taraba