show program

ponedjeljak, 25.09.2006.

Prvi jesenski dani...


...donijeli su mi dobro raspoloženje. Vikend mi je bio odličan. Provela sam dva dana u prirodi, bilo je toplo, sunce...ma joj, milina. Baš mi je to trebalo. Da napunim baterije, da se opustim, da „pustim mozak na pašu“, da udahnem svježeg zraka...
Inače sam u nekim „velikim promjenama“ i malo mi je to čudno jer takve stvari dolaze obično s proljećem, jel? Al eto, ja sam valjda naopačke.
Razmišljam o jednim poslovima, razmišljam o drugim poslovima, razmišljam o tome da se vratim na Fax, ali tako da upišem nešto sasvim drugo...ma luda sam, ili nisam? No, kako sam ionako zakasnila na upise ove godine, imam barem godinu dana pred sobom, pa još stignem dobro promisliti o svemu iako to opet nije dobro jer ja ne volim čekati. Imam feeling da čekanjem nešto gubim...sve šta hoću, želim sada i odmah. Inače, imam jedan sasvim veliki plan koji ne ovisi o meni i toliko to žeeeliiim da sam već sva luda od toga, ali beskrajno strpljiva i ostvarit ću to, pa makar mi bilo zadnje u životu, preći ću preko svog trnja da dođem do toga ma koliko god da mi se to ovog trena činilo dalekim. Al kad nešto jako želiš, onda se sve uroti da to i dobiješ, nije li? Toliko bih bila sretna da to ostvarim...tada bi mi se svi ovi moji sadašnji problemi činili beskrajno smiješni...imala bih jasan cilj pred očima, put kojim moram ići, znala bi u svakom trenu što i kako...sad sam malo sjebana u tom pogledu, kao da su mi sve karte raštrkane po stolu...
Fali mi moj dragi, baš mi onak full fali...jedva čekam da krenem put do njega...brojim dane, sate, minute...do zagrljaja i tako da šutimo satima zagrljeni bez riječi...

25.09.2006. u 22:28 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta nešto...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

za sve koji mi se požele javit...

showprogram@net.hr

malo reklame...evo blog od frendice za sve koji vole modu i dizajnersku robu

www.fashionshow.blog.hr



Counter
Counter