show program

utorak, 22.08.2006.

neki slatki prošli trenuci...




Vratila sam se danas od bake. Pardon, jučer- prošla je ponoć. Oduljilo mi se jedan dan dulje, no nema veze. Sve je prošlo ok, začudo. Nitko me nije pitao za moju ljubavnu ili poslovnu situaciju, začudo.
Srela sam svoju prvu ljubav, svog prvog dečka. Ako se to tako tada zvalo dok sam imala 6-7 godina. No, bilo je tako. Sjećam se, ljubio me u vrat, smetalo mi je jer me škakljalo... S njim sam imala prvi pravi poljubac... Tek sam se puno kasnije sjetila da sam u isto vrijeme imala još jednog dečka tamo gdje sam živjela s roditeljima. Hm, koja sam ja bila fatalna zavodnica sa svojih 6 godina!!!! Haha...
Srećem ga manje-više svaki put dok dođem k baki, tako da mi to nije bila novost. Bio je s curom. Plavuša je kao i ja. Zadnji put sam je vidjela prije godinu dana. Udebljala se malo od tada...ja nisam. Bravo za mene. Jednom sam primijetila da me pogledala...hm, zna za mene? Šta zna, jel joj što rekao? Čudno je razmišljati o tome. Pogledao me, nasmijao mi se. Onako lijepo, slatko. Uzvratila sam mu osmijeh. Vjerojatno smo se oboje u tom trenutku prisjetili djetinjstva...kako smo zajedno trčali livadom i lovili leptire...livadom koja je sad postala auto-cesta...no nema veze, sjećanja su živa... Bilo mi je drago što sam ga vidjela, što je bio s curom, što je još uvijek s onom istom od lani, što sam primijetila da je voli, što je dobar prema njoj. Oduvijek je bio dobar i drag dečko, a meni kao da je još uvijek onaj dječaćić od tada... Ponekad mi prođe kroz glavu da bi voljela da ga pozovem na kavu, da se prisjetimo svega, da mi kaže...da mi kaže šta mu je tada bilo u glavi...no bolje je ostaviti ovako, sve nevino i slatko. Krišom sam primijetila da me gleda njegova mama...ona je dok smo bili djeca mislila (ili se nadala) da ću jednog dana ja biti njezina snaha...no, od toga ništa...pitanje šta sad misli o meni...obično je smiješno znati koje odabranice se sviđaju njihovim mamama i za koje one misle da su idealne žene njihovim sinovima, zar ne?
Na sebi sam imala bijelo-zlatno-smeđu kombinaciju. Imala sam zlatne štikle. Začudo nisam slomila nogu, uganula gležanj. Izgledala sam sexy, osjećala se odlično. Osjetila sam poglede muškaraca na sebi. Pravila sam se da ih ne vidim. Moram priznati da mi je u tim trenucima malčice neugodno. U tim trenucima volim uhvatiti svog muškarca ispod ruke... koji nije bio tu. Jako mi je falio. Lani smo u to isto vrijeme imali jedan ružan događaj. Sjetila sam se toga i to me malo rastužilo. Nadam se da ću ga uskoro vidjeti. Imam toliko želja i planova koje želim podijeliti s njim...

22.08.2006. u 00:01 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta nešto...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

za sve koji mi se požele javit...

showprogram@net.hr

malo reklame...evo blog od frendice za sve koji vole modu i dizajnersku robu

www.fashionshow.blog.hr



Counter
Counter