show program

subota, 12.08.2006.

Puca me...




PMS. Počeo od jutros...grizem poput psa, grebem poput mačke. Najradije bih legla i spavala, al posla ko u priči. No, jebe me kiša, pa ne mogu neke planirane stvari napraviti radi vremena, a kažu da će tako biti do utorka. Grrrrrr...... !!!!!!! Ljuta sam zbog toga ko ris. Za one koji ne znaju, trenutno sam u kompletnom uređenju cijelog stana i čini mi se da što više toga napravim, još više nađem stvari koje se još moraju srediti, pa kupi ovo, pa ono...kao rupa bez dna u koju svakim danom sve više padam. No, bit će super na kraju, a kad će taj kraj konačno biti-pitaj Boga. Zamislila sam jebenu kuhinju i sve sam si lijepo u glavi smislila i onda danas čitam blog od The Bill-a koji spomene šank! Pa da, ŠANK! U tom jebenom kaosu, ja sam skroz zaboravila jebeni šank koji planiram ugraditi već par godina!!!! (btw....thanks The Bill-da tebe nije bilo, ja bih skroz zaboravila na to). Pa onda razmišljam kako bih onda ako imam šank, trebala i drugi stol jer mi se ovaj više ne bi uklapao, a onda mi se uz taj novi stol više ne bi uklapale ni ove stolice koje imam, pa mi onda ni vrata ne trebaju na ovom mjestu gdje su sad, pa mi na drugom mjestu trebaju vrata, al ne mogu staviti ova jer se ne otvaraju na istu stranu, tj. kvaka nije na istoj strani...ok, sve ste shvatili, da ne duljim dalje.
Trebala bih ići u LA (nije Los Angeles nego Latinska Amerika), al od tih jebenih radova u stanu, ne stignem odjuriti dati putovnicu na produženje pošto mi je istekla, a neznam ni koliko se to točno čeka. Ionako ću ići minimalno tek za koja dva mjeseca dok si sve stvari ne sredim, a već sam luda od toga. I to zato jer sam tamo trebala ići još prije dva-tri mjeseca, pa me jebao posao, pa letovi (jer je u zadnji tren nemoguće naći let, a nisam mogla rezervirati unaprijed jer nisam mogla ni otprilike znati kad idem). Pa onda, ako i tražiš let u zadnji tren, svi su većinom preko SAD...a to mi nije pasalo jer nisam u to vrijeme imala turističku vizu za let preko Amerike, pa sam našla let preko Kube, al od tamo bih trebala tražiti let do moje destinacije šta mi opet radi dodatne probleme i sve u svemu- komplikacije, komplikacije... tako da sam popizdila i dala si napraviti američku turističku vizu jer kao „sigurniji“ su letovi preko amerike i bolji avioni nego ovi latinskoamerički, no pošto je baš prije par dana bio ovaj teroristički napad na avion iz Londona u SAD, pa nisam baš sigurna koliko je to sigurnije...
Uglavnom, već pijem svoju drugu kavu (a tek je podne), s tim da pod jednom dozom mislim na one velike šalice za čaj, tako da je to znak da sam nadrkana i da mi na čelu piše-OPASNOST-VISOKI NAPON! Maloprije sam listala novine, pa mi je i dignuo tlak neki članak o zakladi za Gotovinu. O tome bolje da ništa ne kažem da me ne napadnu oni koji su njegovi pristaše. Ma jesam i ja, al mi neke stvari o njemu jednostavno nisu legle i to me živcira, a i zbog toga zasmeta čim čujem nešto o njemu. Prije nekog vremena bilo mi je ponuđeno da vodim zakladu za njega...na prvi tren bilo mi je glupo jer kakve veze ja imam s tim?! No onda su mi se neke stvari objasnile i ja sam to u neku ruku prihvatila. Poznavajući sebe, a i one preko kojih bi to išlo, tj.organizatore toga svega, barem bi novci završili na pravom mjestu, a ne pitaj Boga gdje. I tako sam u to vrijeme uzela njegovu biografiju u ruke, pošto bi se već trebala baviti njime...i počnem ja čitat. Ma joj! Ispočetka sve super, a onda kad sam pročitala kako je ostavio jednu da ga čeka...pa oženio drugu, uzeo joj mladost, napravio dijete, pa čeka i ona...pa napravio dijete drugoj, pa obavijestio tu svoju zakonitu preko telefona da je upravo postao otac djetetu s drugom ženom i to kao da priča o vremenu...ne, ne...tu sam ga prekrižila za svagda. pa u vezi rata... ok, bio je jebeni vođa, spasio i oslobodio Hrvatsku, sve to priznam...ali zašto se derao na jednog vojnika koji je otišao na 5 min u birc da na miru popije kavu i popuši cigaretu (jer svaki pošteni vojnik mora uvijek biti u spremnosti da napadne i ne smije biti ni na trenutak opušten i mislima negdje drugdje...), ali kad je on mogo usred fronte jebati onu (znate već koga i u to se ne mješam) i usput joj napraviti dijete-gdje su njegove misli bile u trenutku orgazma????!!!! Zato mi te stvari ne pašu i ne volim što ga se toliko ističe kao jednog i jedinog najvećeg. Ok, uvijek se slave i spominju zapovjednici, a ne vojnici, al ja bih radije da se spominju sve te tisuće vojnika pale za ovu državu i one koji sad žive u bijedi jer od obećanog nisu dobili ništa. Nakon toga svega, osvanula je ova trenutno postojeća zaklada od strane njegove sadašnje žene na što sam odmah popizdila znajući da će sve otić u kurac, a sve mi se čini da i hoće. Trenutno je ovaj druga zaklada u stanju mirovanja, moram porazgovarati s određenim ljudima o tome, pa ćemo vidjet...sve u svemu, lova koju mi nude je super, posao je super, samo da me netko razuvjeri u one njegove postupke...ionako sam se već posvađala s njegovim frendom u vezi toga, neznam, možda budućnost donese nešto novo...
Nemam pojma ni zašto sam pisala ovo sve, ne obraćajte pažnju, nevažno je, kao što prva rečenica kaže...puca me PMS.

12.08.2006. u 13:01 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

svašta nešto...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

za sve koji mi se požele javit...

showprogram@net.hr

malo reklame...evo blog od frendice za sve koji vole modu i dizajnersku robu

www.fashionshow.blog.hr



Counter
Counter