guess what! what? Nothin interestin'

12.06.2005., nedjelja

shit, fuck, idiotish, kretenish, jebenish, smrdish, pickish, kurcish...

nemrem vjerovat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kak sam glupa
! napisalaa sam jedan vrloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo važan post i onda SLUČAJNO stisnula back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! koja sam ja kurva glupa,....... grhhhh, bolje vam je da me se kolonite.,..... a dobro! napravit ću skraćenu verziju onog posta koji je bilo duuuuuugaaaaačaaaaaaaaaak!!!!!!
ovako...Jučer sam bila na ročkasu. Bilo je ludo. Fakat zakon. I kad sam došla doma počela sam se dopisivat s jednom frendicom koja je također bila na ročkasu...njene poruke bile su o tome kak joj se jedan tip s ročkasa sviđa i uuužaasnooo joj je sladak...ali...tak joj je sladak samo kad je naša druga frendica (njegova bivša cura) u blizini. I to je još od prije tak, al sad mi je rekla da joj se čini da, je ovo sad nešto više od samo ljubomore... mislim, poslije ročkasa ga više nije vidla i to ali ne zna kak će biti, al čini joj se da više nije to ljubomora.... Vjerojatno se sada pita zašto ja to pišem, a ne ona?!Ummm, pa zato jer su njoj starci promijenili lozinku na netu, tak da ona nemre na internet, a i ona tak i tak ne provodi puno vremena na netu jer nema max-adsl i nema svoj blog... jadna (šta bi ja bez svog bloga, pitam se pitam!? ) da, da, rekla sam joj da ću joj pomoć i da znam baš pravi način, kako , nisam joj rekla koji, jer cura, sigurno ne želi da njene ljubavne probleme pišem na netu, al vam ću reč da to je ovaj način... imam povjerenja u vas i očekujem puno komentara i odgovara na slijedeće pitanje:
što da učini, kako da provjeri još jednom je li to samo ljubomora, i ako je sigurna da je on njena 'nova' simpatija, kako da mu priđe?znam da ćete joj pomoć i da imate volje za to... al samo još jedna napomena: nemojte davat glupave odgovore na pitanje 'kako da mu priđe' jer je on 3 god stariji od nje i viđa ga ne baš često , jednom , dvaput tjedno se u školi pozdrave! ! !
to bi bilo to, očekujem vašu pomoć, i obeajem da vas više n budem gnjavila time, i problemima, ako to ne želite¨!!!
bye i kisssss...Office Romance
- 12:26 - Komentari (20) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Divine Music





------------------------------
P.I.M.P

I don't know what you heard about me
But a bitch can't get a dollar out of me
No Cadillac, no perms, you can't see
That I'm a motherfucking P-I-M-P

---------------------------------------
neopets.com/~FiveStar24">
-----------------------------------
ova mi je slika najsličnija!
_---------------------
nekaj o meni:
dob: 11,5 god
datum rođenja: 2.10.'93
ime. paula
prezime: B...
e-mail adresa: dadadadijade@yahoo.co.uk
veza: slobodna
naj žensko ime: Antonija, Lorena, Irena...
naj muško ime: antonio, marin...
naj jelo: spagetthi, pizza
bljak jelo: sve iz mora
naj piće: juice, orangina
bljK PIĆE: rakija
naj boja: plava, crvena, crna...
mob koji imam: siemens MC60
Image Hosted by ImageShack.us
ok , bilo bi dost...ah bo0o0o0ok!!!
--------------------------------------

NEMAM DEČKA!
Balloon Heart
al imam simpatiju...
Cupid 2
par njih... Burning Heart...
-------------------

jedne od naj životinja su mi konji...
Dog 6
ali i pse obožavam...
(imam 2)
Cat 7
volim i mace
(imam ih par)

volim pajkiti...

ŽIVA ISTINA!!!

i to isto ! !!!!

već sam vam rekla da mi je ova cura najsličnija, zar ne??!!

obožavam pjevati i plesati, osnovala sam svoju grupu ali za sad, još ne nastupamo!
P.S. ako netko želi posao za usklađivanje, tj. pisanje skladbe, na riječi pjesama koje smo pisali nek se javi na e-mail:
dadadadijade@yahoo.co.uk
hvala najlijepša!!!
-----------
jako se volim uređivati išminkati...

obooožaaavaaam životinje!!!
---------------------
BBQ
oboožaavaam i roštiljanje
-------------------

-----------------------------
Sprinkler
-------------------
Diving
sve ovo ja volim...

get jor nejm akronim ! ! ! ! just kiddin' !

DDashing
UUnforgettable
PPatriotic
IInfluential
NNatural
KKeen
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com
PuppyThbpbpthpt!>
Kitty

CowgirlLove Song>


znam da ne znate zakej tony, ali... :-/)
9 To 5
Soccer
England
volim nogas!
Goth 2
jel ovo predstavlja mene ili...?
Go Team
GO DINAMO! GO DINAMO! GO DINAMO!

ovo je slatko...
ako ne znate, ja sam također xtinin fan ... pa... pogledajte...

Famous 23

dobra je, kajne!?

sad bum nekaj za svoju naj frendicuu....probajte skužit ko je to, mislim da je lako!
Famous 10

e daaaa.... fora kajne, ovo vam je od mene, za sve vas!
Heart Glasses