Hotel za pse Zagrebački duhek

27.09.2012., četvrtak

Maca s Gajnica hitno traži dom!

Dragi svi,

već dva tjedna kod mene na drugom poslu, u Gajnicama, prebiva ova mlada maca. Po mojoj procijeni, mogla bi biti stara oko 3-4 mjeseca; jako je umiljata i navikla na ljude jer je stalno mazimo i igramo se s njom, i sve u svemu – maca je divna!

Macu svakodnevno hranim i pojim, i brinem se za nju što najbolje mogu, ali to svakako nije riješenje. Ja je, naime, ne mogu uzeti sa sobom doma, premda bih to željela od srca, jer mi je maca već debelo ušla pod kožu, a razlozi zbog kojih je tako su vidljivi i na slikama s mog profila – naime, imam doma cijeli zoološki vrt, i usprkos mojoj firmi, „Zagrebačkom duheku“ – ili baš zbog nje – to mi je nemoguće, prvenstveno s obzirom na broj pasa koji se nalaze kod mene, te pokoje mačke, također već kod mene, kao i papiga…

Fakat sam u gabuli a želim pomoći maci, pa molim sve zainteresirane za ovu ljepoticu da mi se jave ili da barem sheraju ovaj album i slikice, bilo na fejsu, bilo na forumima, isl.!

Evo i linka za temu na Forumu.hr!

A slijede i slikice male ljepotice:













- 19:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.09.2012., četvrtak

Kraj ljetnih radosti u "Duheku", iščekivanje jeseni i The Kauč :-D

Bok svima!

Evo mene konačno opet nakon dužeg perioda; osim ljetne gužve, imala sam i problema s kompom i internetom, pa nikako da krenem pisati kako se spada! zubo

Kod nas u "Duheku" sve je kao i prije, a današnji kišnji dan uvertira je u, nadam se, zlatnu jesen koja nam dolazi. sretan Miris pečenog i kuhanog kukuruza širi se već naveliko zagrebačkim ulicama, a dok neki od nas još uvijek ispucavaju manijakalnu ovisnost o sladoledu po okolnim slastičarnama, čekaju se i prvi vijesnici prave jeseni - kesten pire i proizvodi od istog! cerek


Izuzev činjenice da mi je sutra rođendan (14.09.), te kalendarski još ulazim u "ljetnu dijecu", ne mogu sakriti očaranost jeseni...Koliko god cvilila za ljetom i minulim godišnjim, jesen mi je nekako posebno doba - doba buđenja i inspiracije - i dođe mi kao neko čudno, invertirano proljeće... I uvijek mi dođe da se na nešto upišem, ili idem u brda rudarit kestenje, hehehe... Što nikada zaista ne učinim, jer iz nekog razloga, moja okolina ne smatra da može smoći snage za takav pothvat... rolleyes Ja osobno, s druge strane, nemam ništa protiv to učiniti sama, samo što pojma nemam o kestenskim lokacijama... tuzan Na neke sam znala naletjeti čisto slučajno, during kakvog lutanja Medvednicom, ali da se trebam vratit i naći mjesto opet...

A da je jesen "novo proljeće i buđenje života" u gradu, vidljivo je i po gradskoj vrevi i gužvi koja je zavladala ulicama... Uz početak škole, budi se i gradski život opčenito, pa po svuda oživljavaju zanimljivi programi, a klubovi opet otvaraju vrata nakon ljetne stanke.

I dok sam ja očarana prvim naznakama jeseni, Lisa i Lady su očarane kišom, pa jedva čekaju ponovnu šetnju. Lisa se toliko gušta da skoro pa da brusi pivače kožice, a Lady - premda joj nije zapravo jasno što je toliko očaravajuće u lokvama - svakako nastoji potrefit baš svaku, u nadi da će je jednom obasjati to isto uzvišeno prosvijetljenje kojim sjaji i Lisa... rofl Badava stari i ja urlamo; jasno je da su nam ručnici osuđeni na propast!

Ostale zveri ne dijele entuzijazam prilikom izlaska van, pa imam doslovno razapinjujuću situaciju - dok me dio beštija vuče van, drugi dio me navlači natrag unutra. Kišobran, naravno, nema šanse učinit išta za mene u tom čušpajzu... rofl

I dok moji sluđeni krici odjekuju stubištem, nailazi mi susjeda sa svojim psima, pitajući me da li gledam C. Milana, "Šaptača psima", jer je baš jučer bilo o psima koji neće u vodu, isl. ... Samo kaj moji hoće; dok pak ne-moji-moji neće... headbang

Ali, sure thing! Ok, nisam gledala Cesara jučer jer sam lovila papigu po kući (koja je naganjala Lady, dok je Lady panično bježala od iste, nadajući se spasu od monstruozne tigrice pod mojim poplunom...). rofl Ali inače gledam kad god stignem! Pa kaj se ne vidi iz priloženog? I isto tako "šššššh-šuštim na pese kad me ne slušaju, na šta oni nastavljaju činiti to što su već činili, samo malo jačim intenzitetom... rofl

Ali, najbolje od svega jest činjenica koje ne znam da li ste svijesni: vidite, naš dom i sjedište "Duheka" je zapravo magično mjesto velike moći; posebice sjevero - zapadni dio moje sobe, gdje se nalazi - On! Sveti Kauč. (...tema iz Planet Earth u pozadini...kadar se izoštruje i fokusira na the Kauč...narator nastavlja...)....Mjesto gdje psi dolaze roditi se, preporoditi se, jesti, spavati, a ako treba i umrijeti i reinkarnirati se opet kao new born štenad... rofl

The Kauč and all his puppies:




Poppy se sprema zalit cviječe




Srna i Han u akciji zajedničkog otuđivanja tatine klope




Lady je zaspala




Motiv s "Duhekovog" balkona




Ziggy i Betty u razgovoru



Ferdo i Lady na najpopularnijem mjestu u stanu - mom Kauču. S velikim "K"! rofl



Moj Kauč. Naf' said. Ali.Svi. Na. Njega. Momentalno. Da imam 10 pesa na čuvanju odjednom, svih 10 bi bilo gore! rofl
Na slici: Mala (gore), Rina (dolje) i Lajka (šnaucerica, desno)



...Bond - zna se gdje... rofl



Lisa čuva Malu...



...a Bond čuva Simbu ....



Beba. Na Kuaču. Naravno... rofl

Oznake: čuvanje kućnih ljubimaca, čuvanje pasa, hotel za pse, hotel za mačke, aromaterapija za kućne ljubimce, udruge za zaštitu životinja, šetanje pasa, socijalizacija pasa


- 20:46 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ožujak 2022 (1)
Siječanj 2022 (1)
Studeni 2021 (1)
Rujan 2021 (1)
Srpanj 2021 (1)
Svibanj 2021 (1)
Travanj 2021 (1)
Ožujak 2021 (2)
Veljača 2021 (1)
Siječanj 2021 (5)
Prosinac 2020 (3)
Studeni 2020 (1)
Travanj 2020 (1)
Siječanj 2020 (2)
Prosinac 2019 (1)
Studeni 2019 (1)
Ožujak 2019 (2)
Veljača 2019 (1)
Listopad 2018 (1)
Prosinac 2017 (2)
Kolovoz 2017 (1)
Studeni 2016 (3)
Listopad 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Siječanj 2015 (2)
Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (1)
Rujan 2014 (1)
Kolovoz 2014 (1)
Lipanj 2014 (1)
Svibanj 2014 (1)
Ožujak 2014 (1)
Siječanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Studeni 2013 (2)
Listopad 2013 (1)
Rujan 2013 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Srpanj 2013 (2)
Lipanj 2013 (1)
Svibanj 2013 (2)
Veljača 2013 (2)
Siječanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (2)
Srpanj 2012 (1)


I još pomalo svega...
  • Loading