kada je bit u potpunosti shvaćena,život se odvija sam od sebe

srijeda, 24.12.2008.

Božić dolazi...

...želim vam nesretan božić
da Bog da se udebljali preko praznika...


...i poklanjam još uvijek ultimativni Božićni hit...Božić dolazi...i Vis Diletanti !





tekst pjesme "Božić dolazi..."


Božić dolazi u naš grad
Ima da jedemo kolače
Božić dolazi, i šta sad
Ovdje niko zbog toga ne plače

Dolaze nam dani francuske salate
i dobit ćemo svaki po 100 maraka od tate
Dolaze nam dani šita i bombona
Ja ti kažem, mala, bit će prava peglaona.

Jedva čekam da bacim prvu petardu
pa da pukne - kao moje srce!
Jedva čekam da trznem rakiju
i da pijan trčim kroz ulice.

Bliže nam se dani nestvarni i divlji,
kada dođe Božić ovaj grad je življi.
Zaboravim tada koliko mi je dosadno,
zaboravim tada da mi ništa ne bi pomoglo.

Božić dolazi i ja ga trebam,
želim da budem mamuran
i da sa svojim starcima
pričam o glupim stvarima.

I jedva čekam dane šunkice i snijega,
prijatelje stare, tulume i čega.
Jedva čekam dane bez sranja i problema,
a tebe nema!

Božić dolazi, a tebe nema!
Božić dolazi, jebem ti mater, di si?

Gdje si,s kim si, kako si?
Gdje si,s kim si, kako se osjećaš?
Gdje si,s kim si, o čemu razmišljaš?
Gdje si,s kim si, kakva si?

Božić dolazi, a tebe nema,
Božić dolazi, jebem ti mater, di si...


MERI KURISUMASU MIN'NA-SAN ! / SRETAN BOŽIĆ SVIMA !

- 17:19 - reci,ne srami se (11) - Isprintaj - #