Društvo mrtvih pjesnika

nedjelja, 27.11.2005.

Strah - svi ga imamo

Naravno svi mi imamo strahove, neki jedan, neki više njih. Dugo sam se pitala čega se ja zbilja bojim. Danas prije mise shvatila sam da se bojim starosti. Istina, ne uživam baš previše u ovome razdoblju gdje sam, no ipak kada se zamislim u obliku stare dobi zbilja mi se ne sviđa osjećaj koji me tada prođe. Znam, zvuči sebčno to što želim, to što želim mladost, što ne uživam u onome što imam.Nadam se da je to samo neka faza koja će brzo proći kroz me. Šta se tiče materijalnih strahova, bojim se jednih životinja. Nekima zvuči smiješno no vukovi su mi uvijek prikazivali oblik straha. Valjda zato jer u nekim bajkama vuk uvijek bude zao. I tako dok sam u zoo-u nastojim izbjegavati njihov kavez jer mi nisu ugodni oku. Pišite mi o svojim strahovima da vidim koliko se razlikujemo od drugih. Veliki pozdrav!!!
- 13:51 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>