Društvo mrtvih pjesnika

srijeda, 23.11.2005.

Proročanstvo - moja pjesma

Tužna jeka u daljini
Tihi vapaj u tišini.
Galebov krik se gubi u zraku
Srce nema omču laku.
Drhtaj među vlatima trave
Hladnoća među potocima lave.
Bijes koji zape u grlu
Izađe u noć mrklu.
Krv što poteće od sluge
Kosti jedne do druge.
Pipke će moć pružit
Bol će ga služit.
Dok ne padne zadnja vlas
Kružit će polako oko nas.
Vrijeme će trgati
Komad po komad će nestajati.
Bit će muzika poput najljepšeg pjeva
Bit će rijeka koja se sporo lijeva.
Lijep početak, lijep kraj i utisnute stope
Bolni padovi i ratovi što na vrata stupe.
Kao i korijenje što zagušuje cvijeće
Kao i zvijezde što dolaze svaku veče.
San što ne znam razlikovati od stvarnosti
Naveo me da počnem oko sebe slušati.
Hrabro srce se ne nosi na prsima da se vidi
Rijeku promišljenosti za sobom povedi.
Da te spasi u pravi čas
Da te u mrežu uhvati spas.
Ta je istina kao zvijezda
Istina koja skriva spletke u svoja gnijezda.
Čas zatreperi i nestane,
Pa opet dođe i od puta određenog ne posustane.
Baš kao ni ja od pisanja
Kao i šegrt od klipsanja.
Kao majka utrobe svoje
Kao i niti što sudbinu prevrtljivu kroje.

Evo ga, objavila sam i ja jednu svoju pjesmu. Napisala sam je prije tri godine. Zdravo svima :-)
- 19:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>