dosadna piskaranja jedne cuudne cure.

ponedjeljak, 23.05.2005.

evo konacno doma!glava me ubija!uzasno..uglavnom cekamo frend i ja na stanici tramvaj i uleti nama neka baba "bog ce vas prosvijetliti..."?!i jos neka sranja da ako joj damo pare da ce nas bog prosvijetliti,ma jebem ti i te gluposti uzas...ja sam se sva najezila baba je izgledala jezivo ko da ce nas ubit odrezat nam glave i prodat organe....uzas...i dode nama tramvaj i da mi konacno udemo u tramvaj da odemo od te zenee frend mi zapne za onaj kos kraj stanice(mali zeljezni)i potrga nesto ..uzas....ee golubovi su me skoro napali..dans je bio opasan dan. e maruska potrgalo mi se koljeno na trapki,mislim sad iam joa vecu rupu koljeno mi totalno izlazi,brijem da ove trapke nece dugo izdzat :(((ajd odoh "ucit" za sutra....hehe ..ljudi pazite se na staanici!!pozdraf!
- 17:25 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>