RAzočarat ćete se 100 %

ponedjeljak, 08.10.2007.

Evo vam ga svima

MI nismo mrtvi. Samo smo smrtonosno dosadni i bezidejni i lijeni i debeli( i vrkić isto) i ne da nam se pisat o svakodnevici. Ja stvarno sad ne znam šta bi pisao. Bela nedeja i rođendan- to je već profukano. To će svi pisat. Evo sad sam imao neki tračak inspiracije, ali se ugasio vrlo brzo sa spoznajom da mi se i ne da zapravo pisat. I vidite da serem već 4 retka o ničemu jer ne znam šta bi pisao. I ovo je već peti redak. Ne znam kako će se to pojavit na postu,ali meni je to 5. redak. Sad šesti. I kako ste vi svi? Mi guramo. Cijelo vrijeme ona provjerena rutina. 25%odbojke,19.5% škole,30% familije,35% prijateljevanje,25% prijateljevanje uz razne supstance... I sad mi se ne da računat kolko sam već postotaka potrošio do 100 pa ću nastavit bez obzira na matematičku nepunktualnost. 99% razmišljanja o seksualnim perverzijama sa raznim osobama naravno ženskog spola( za Vrkića ne znam),45% razmišljanja o tome kako bi lijepo bilo biti mršav, 5% opterećivanja u vezi neuredne sobe. I još toga,ali sad sam već na oko 250% tako ovo uopće nije bilo pametno. Morate uzet u obzir da sam produženi vikend potrošio na ono što i svi drugi. Alkohlni Petak gdje sam se nabio na križ, Alkoholna Subota gdje sam ležao u grobu(zapravo na muliću),a u nedjelju me medica uskrsnula. Nek mi religiozni oproste. Trebali bi napravit svoju seriju DICA ME, kao kopiju REŽi ME (Mia stvarno ima dobru pozadinu, mislim na blogu naravno). U seriji bi se mi obična vesela mladež međusobno svađala,tukla, jebala ,varala, zajebavala uz boce medice(dicame) .Vidite kolko sam bezidejan zapravo kad pišem neka svoje čudne kvaziideje. Još sve vrije u meni od jučer i ovo me podsjetilo na činjenicu da moram obavit nuždu. Koju nuždu? Malu nuždu. Ueeee. Sastanak sa pitonom. To je sve od mene. Piis aut. Momci i djevojke (i skubi). idite i množite se. Voli vas svih i gleda Big Pantelija

ž.đ. - nemojte da netko od 2,3 čitaoca slučajno zbroji postotke da bi ispo kul. kisi kisi




- 14:14 - Komentari (9) - Isprintaj - #