RAzočarat ćete se 100 %

srijeda, 11.04.2007.

LANKarte Party

Dragi citatelji i citateljice... Zelio bih vam opisati dogadaj koji se zbio i odvijao sa jucerasnjeg dana na danasnji. Naime, kod naseg kolege pogrebnika odvio se jedan jednodnevni LAN/karte Party... Omogucili smo si da spojimo 4 personalna racunala i da mrezno igramo igrice. Oni koji ovo ne razumiju, nadjite neku visoku zgradu... bang smijeh
Uglavnom... Stvari su se lijepo odvijale... Bilo je cuge, karti, zabave, karti, cuge, zabave, mjuze... Neki su se napili (nadam se da ja nisam bio jedini), ali nisam ni ja bas nesto pretjerano.. Mene su starci ujebali u pojam sa vremenskim oganicenjima... Da... Jedan kolega je skuhao vrhunsku pastu koja je spasila mnogo zivota, i smatram da nam je ta pasta bila potrebnija nego djeci u Africi... Znate ono kad pijete npr. bambus na prazan zeludac i nista ne jedete dok pijete, pa vas to udri u glavu, pa se poljuljate, pocnete bulazniti, i nesto vam pod hitno treba za pojesti...? E, pa tako smo se mi osjecali, barem ja jesam... Juras nas je zajebao, svi smo se ponadali toplom bureku, pa nam je jedino pasta ostala... I tako to sve... Bilo je super... Zao mi je sto nije dulje trajalo... Komentari i opisi iskustva molim.

!-! @ J !-! O



Milutin a.k.a. Vrkic

- 16:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #