borac

srijeda, 14.02.2007.

Valentinovo...

Image Hosted by ImageShack.us
Evo možda je ipak netko bio toliko zaljubljen pa je pogriješio… čak i u google-u su moguće pogreške:-)

Da, prošao je i taj dan cvijeća, bombona, čokolada, kupovine, darova i (nezaboravimo) ljubavi. Čitao sam na netu, kako su se skupile neke manekenke i lijepo izjavile kako je valentinovo samo marketinški trik koji samo potiče kupovinu, a ne i prave iskaze ljubavi. Postalo je gotovo uvjetovano da se mora pokloniti neki lijepi (skupi) dar, i tek onda ćeš moći iskazati svoju ljubav prema tebi dragoj osobi.
Tijekom godina nisam se baš previše obazirao na taj dan, ali ova godina je bila drugačija. - zapravo meni je bila ista, ali nekakva napetost kao da se osjećala među ljudima kako se približavao taj dan. Svi su ga spominjali, bili oni sretni ili nesretni, imali oni ljubav ili ne,... jednostavno taj dan kao da je zaokupio misli svih ljudi. Moram priznati da sam se osjećao dosta čudno, jer nisam navikao da ljudi uopće govore o njemu. Prije sam imao dojam da je to sve malo tajnovitije, privatnije. Gdje su nestali oni dani kada si potajno dobio porukicu napisanu samo za tebe, osmjeh koji je bio namijenjen tebi, ali si ga sasvim slučajno primijetio, skriveni pogled i zarumenjeno lice, treptaj srca i drhtanje ruku...
P.S. Neka vam je sretan dan zaljubljenih ;-)

14.02.2007. u 08:31 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.



< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Moji komentari biti će usmjereni na pokušaj gledanja samo pozitivnih stvari u svijetu. Ovdje nećete naći negativne poglede na svijet(osim možda u ismijavanju i kritiziranju:-).
Ovo je ipak samo moje mišljenje, pa ako se nekome ne sviđa - nek prebaci link - ili doda komentar.

"O meni" - ako nekoga zanima...

Volim glazbu i posebno volim prevoditi strane pjesme. Tako da i ljudi koji ih ne razumiju mogu čuti i uživati.
Amaterski prijevodi, amaterski uređeni video klipovi, ali s ljubavlju :-)
Uživajte u pjesmama na youtube kanalu - drugaciji.


Youtube - Drugaciji

N E W S
gledam pozitivno - gledam Njega!!!
N E W S



moj e-mail - slobodno PIŠITE ako vas nešto zanima, ako imate kritiku, prijedlog, zamolbu (možda i pohvalu:-)
zbog problema na mejlu, morao sam kreirati novi mejl na gmailu.
ispričavam se zbog problema.

drugacijiblog@gmail.com

P.S. Ne bih napravio e-mail da ne očekujem poštu!!



auuu kolko vas je bilo...wave
Free Web Counter

online




- Malo zrnce mudrosti -
Zbog straha od neuspjeha ne izbjegavajte činiti nove stvari u životu.
Najtužniji je završetak života onaj sa izjavama: trebao sam i mogao sam.
-Louis Boone-


Predivna Božićna pjesma jednog blogera...
andjel