četvrtak, 29.03.2007.

Prisiljena...Biti netko tko nisam...Radi koga? Radi čega?
Da li su krivi osjećaji ili jednostavno okolnosti. Sve je ovo na silu...Ali ništa mi ne možeš na silu...Neću da ostanem na silu...Htjela bih pobjeći od te sile...Ali nažalost ona je jača od mene...Ne pušta me...Ne vidi kakvu mi bol nanosi...Kako me ubija...Umirem...Ali ne pušta niti tebe...Kakva je to sila?-To je sila osjećaja koju ne možemo kontrolirati o za koju nismo nas dvoje krivi. Jednostavno ne želim ostati radi te sile. Ne želim biti na nešto prisiljena. Prezirem pritisak. A sada se pritisak okomio na mene i guši me. Pomozi mi. Oslobodi me. Znam ne možeš. Nije to stvar tebe. Stvar je mene. Pobjeći ili se oduprijeti? Ako pobjegnem dokazala sam ponovno da sam samo kukavica. Ako pobjedim pritisak i ostanem pomogla sam i sebi i tebi=nama.
Pomozi mi da ostanem. To možeš.
"I ljubav i suze,sve to moje srce treba,ovu sreću što mi uze,ovaj komad plavog neba...Sad me tako tiho boli,jer ga moje srce voli....

nešto za svena i ekipu-da ali ja ispod svojih slika ne stavljam natpise kak sam sama sebi ljepa...hallo?? na kojem si ti svijetu,drugo moja frendica se njima ne razbacuje...
Opet sam čudna...
znam znam...
pusa svima...posebno prvo-ekavcima...
ali koliko vas god voljela 1.e će bit kriv kad završim na psihijatriji,samo da znate

P.S.-ako netko ima volju radit dizajn...tu se javite...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

- 21:44 - komentari (28) - print - -

petak, 23.03.2007.

hm...od kud poceti...prvo nesto za svena,gogya i zabu-decki ne da mi se prepirat,nije vrijedno,al to nije nikakav nacin zezanja i tu nema niti trunke humora,a ti sven koji znas kakva je situacija i koliko je ozbiljna bi se zadnji trebao tako zajebavat...ako imas nesto u glavi,a ja i dalje vjerujem da imas...nisam rekla da ste ne znam kakvi,al kaj bi covjek trebo mislit kad ispod svojih vlastitih slika pisete kako ste divni i krasni,a da ne komentiram neke posteve...u biti to je vise manje to,a ti sven ak mislis da sam ti glupa onda se pravi ko da ne postojim i bok...

drugo...evo vratila se jesam,al za osobu koja je ostavila zadnji komentar-neam pojma ko si,i neam bas vremena ne znam kolko pisat

trece-bla bla bla...mislim da cu zabranit anonimno komentiranje,stoga...onako informativno samo da znate...

itd. itd. itd.

sada slusam EMO muziku i bash mi je dobra
cudna sam
ljudi mi se smiju
a meni to nije smjesno

itd. itd. itd.

budite sretni,ja neam kaj pametnog za pisat,postevi su mi dosadni
itd.itd.itd.

pusa

- 18:05 - komentari (31) - print - -

petak, 16.03.2007.

LIKE I SAID-DROS15 WILL BE BACK!!!!!!!!

Hey hey....od sada sam fifi...stoga...voljela bih i promjeniti ime bljoga...ali mi žao..pa hej....ipak sam u njega previše uložila...i brijem da pola njih opće neće skužit da sam novi post napisala...al nije bed....buahahahahahahahaha.....kaj da vam kažem...osim da vam je meni super...super super super....odlično....da na operaciju nisam goala...jer ono kakti idem u 6mj...za rođendan...hahahahah....ah jebi ga....život=kurva...al nije bed...lokat ćem u boljnici....haha...davat ce mi stock-colu na infuziju...hahahahahaha...onak...nje znam...malo sam luđa nego prije...svaki dan sve više i više...fifi je ušla u mene...taj mali cvetek se uvuko u mene i samo se smješkam...a dobro još netko se uvuko al dobro...o tome nećem....sve u svemu,život je droljica,al ga iskoristi....hihi...i tako...meni super,njima super,sve super....difno krasno...prekrašššno...i kaj da vam kažem kad se samo lomim po cijele dane....dobro to je i prije bio slučaj al nema više depre i tih gluposti....i tak....nemojte se bedirat...pa hej....dečkoo....hahahahaha...dobro nemoguća sam...fifi ne zaboravlja vas...fifi ne zaboravite i vi mene....

pusa...
byeeeeee

- 20:56 - komentari (49) - print - LIKE I SAID-DROS15 WILL BE BACK!!!!!!!! -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.