ponedjeljak, 18.09.2006.

Pa dobra večer....eto ko prvo da se zahvalim svim svojim blogerima na komentarima...a ko drugo da se najljepše što mogu zahvalim anonimcima na komentarima...samo bih prvo voljela upozoriti dotične osobe da se nauče pisati....eto a sad jedan postek mali za sve vas..i koji me mrze i vole i ne znam kaj sve ne...ovako sa što više razumjevanja....najviše mi se na ovom svijetu gade-laganje,muljanje iza leđa i umišljenost. Moram napomenuti da se svim silama trudim ne raditi prvo dvoje i ne radim to jer sam na taj način odgojena. A što se tiče treće stvari-žalosno je da osobe koje misle da me znaju tako isto misle da sam umišljena i ne znam kakva..ali da me samo malo bolje upoznaju znali bi da o svom izgledu imam jaaakoo nisko mišljenje..i voljela bih da ljudi prekinu biti takvi. Ne znam za vas koji ovo čitaju,ali da je ne znam koliko bolno draže mi je da mi netko svoje mišljenje kaže u lice nego da mi se postavlja i napada iza leđa. Pa tako eto tu se opet obraćam osobama spomenutima na početku posta da ako imaju problema slobodno dođu i kažu mi što ih muči pa se možemo zajedno poigrat psihijatra. A ljudi koji su uvrijeđeni mojim blogom jer navodno spominjem njihova imena i vrijeđam ih slobodno mogu pretražiti cijeli blog i sve posteve i vidjet će da se nigdje,apsolutno nigdje ne spominje ničije ime i onda još uz to uvreda. Nikoga ne izdvajam iz cijeline,i ako imam neko mišljenje koje želim baš tu izraziti uvijek tu osobu o kojoj se radi držim u tajni. Jedine osobe koje ja spominjem imenom su moje frendice koje su zaista sjajne osobe i zaslužuju da ih se spominje i hvali. Ako netko nađe koju uvredu na ovom blogu sa svojim imenom i prezimenom a da ona nije znala za to i da je ozbiljno pisano može se također slobodno požaliti. Ali lice u lice. To bi mi najviše značilo. Kao što je to prije dva dana napravila jedna meni previše draga osoba i napokon me oraspoložila i pomogla da neke stvari shvatim. Cijenim tu osobu jer mi je uvijek sve iskreno govorila,i on sada definitivno zaslužuje da cijeli post posvetim njemu s njegovim imenom i prezimenom al neću da opet krivo ispadne. Najbitnije je da zna da mi je stalo do njega i da nema boljeg frenda od njega a ni osobe. I sad bi po nekima tim nekima bila dužna ispriku,ali ja čvrsto stojim do toga da tu nikog zasebno niti u grupicama nisam vrijeđala pa to neću ni napraviti. A oni koji me duže čitaju mogu znati da ja kad pišem ili izražavam svoje osjećaje ili prolazim kroz neke društvene teme. I to je to. Eto žao mi je kaj je to tak ispalo,ali nije mi žao ni zbog čega drugoga jer držim do toga da ja nisam kriva kaj netko en zna čitat...ajde pozzzzzz

- 19:50 - komentari (163) - print - -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.