četvrtak, 31.08.2006.

Inače ne bih pisala ovaj post..ali posvećujem ga jednoj jako dragoj osobi,koja me nevjerojatno promjenila. Koja je promjenila moj pogled na svijet,i mišljenje o životu. Koja mi je pokazala sreću i pozitivne strane svega što je do tada za mene bilo negativno. Osoba s kojom sam prošla u zadnja dva mjeseca i dobro i loše. Osoba koja je za mene bila sve. Osoba koju sam u nekim trenucima voljela,a u drugima osjećala prema njoj mržnju. Ali tek sada znam da tu nije bilo niti jednog drugog osjećaja osim ljubavi,i da će ta osoba uvijek biti u mom srcu. Imali smo sve,a sada nažalost više ništa osim lijepih uspomena i osjećaja. Neću ga zaboraviti i uvijek će mi sve značiti. Ali sada je gotovo. Ne znam jesam li tužna ili sretna,ali napokon po prvi puta osjećam da mi nije žao što sam dopustila razumu da pobjedi,jer je to ipak najbolje. Koliko god nam bilo lijepo ja više nisam mogla prolaziti i trpjeti neke stvari iznova i iznova. I koliko god će mi nedostajati svaku večer kad legnem znajući da ga više nema kraj mene,i probudim se znajući da taj dan neću provesti s njim,ipak je završilo kako je trebalo. Došao je kraj. I bolje da je. Stvari više nikada neće biti iste,ali bar znam da sam ga jednom imala,i da sam pokušala,bar znam to,jer da ne znam grizla bi se do kraja života. I drago mi je da sam saznala. I ovu pjesmu posvećujem toj osobi i sebi,našem odnosu i nama,jer je to jedina pjesma koju smo djelili i koja nas je najbolje mogla opisati. Druga dva pisma će doći u druga dva posta. Drago mi je da vam se prvo svidjelo i da vas je nasmijalo. Ispričavam se što sam prekinula taj niz pisma ali morala sam izbacit osjećaje. Nekome ih reći. Hvala na komentarima.



- 22:48 - komentari (229) - print - -

srijeda, 30.08.2006.

hey...eto kao što možete vidjet pala je nova pozadina...to se usput zahvaljujem svojoj partyanerici i gigyci....a sad za vas sam danas pripremila jedan malo drugačiji post..da vas malo nasmijem..naime kad sam bila posvađana s jednim dečkom toliko sam ga voljela i toliko me povrijedio,a nisam mu imala hrabrosti reci sto mislim u lice..pa sam napisala tri pisma za njega..danas vam dajem samo jedno..i zahvaljujem se na svih 217comm koje ste mi naštampali u čak dva dana...uživajte..

-"Toliko te mrzim da je to bolest!!!
Nikad nikoga nisam toliko mrzila!
Radiš od mene kučku,ti mentalno bolesni gade!!
Da bar te netko povrijedio,da ti se srce raspadne u 60 tisuća milijuna komadića!
Gade odurni nosati pokvareni!!!
Da bar doživiš tisuću odjeba u tjedan dana!
Pičko ružna!
A sad se praviš frajerom,a u biti niti muda niti kurca nemaš!!
UBIJ SE!
CRKNI!
OBJESI SE!
ZAJEBI!

P.S.bit će nam svima puno lakše!

.....s ljubavlju i puno pozdrava!"


eto ga..napominjem da sam bila užasno ljuta..radi se o osobi s kojom trenutno imam jako poseban odnos,ne želim otkrivat ime...nemojte mislit da sam sad neka poremećena luđakinja,al ja sam jednostavno bila ljuta...

..nastavit će se....

- 21:29 - komentari (112) - print - -

ponedjeljak, 28.08.2006.

Hahahahhahahhahahha!!!!!!!!!

Wehehhehehhehehhehehehehehh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pa ko se to vratio??????
-Mutavaaaaaaaaaaa!!!!
Pa di ste vi meni???
Jao kak ste mi falili....
U glavnom ja sam vam prvo bila tri tjedna na moru,pa se vratila na kojih 2tj. pa opet na more na tjedan dana,i sad sam doma već kojih tjedan dana.
Bilo mi je prejebenoooo...!!!
Da sam znate...
Prvo sam bila sa starcima,a onda sa svojom miicom...i baš nam je bilo dobro..iživila sam se,nacugala,naizlazila za svih sljedećih ne znam koliko koje ću odležat u kazni..zašto ne pitajte...samo da znate da je život najobičnija kurva koja vam se smije,jer ima smisla za ironiju...
E da,hvala na comm....
Sad da vam ja fino lijepo objasnim kaj se desilo...
To je bilo za vrijeme jedne olujne noći (winkwinkwink)
i jednostavno je grmilo..ja sam inače jaaakooo pametna osoba pa sam ostavila UPALJEN KOMP... a dalje si možete mislit,kak je to zapravo pametno bilo...al dobro..ništa zato..najgore od svega kaj mi bratić nikak nije našo vremena da ga popravi..ali drago mi je kaj ga je na kraju taj gromić "ozlijedio" jer da nije,ne bi završio na popravku,i ne bih ni znala da je glavni problem zapravo bio hrpa virusa...da,da...a ajde i za to morate bit posebno pametni..u glavnom i ispričavam se svima koji su mi slali poruke,zblokirana sam na računu jer sam nabila 760kn...i sad trenutno idem vraćat sve te silne komentare...abnormalno ste mi falili i kad dođem k sebi napisat ćem vam jedan postek..pristojan postek..al ovo je sam da znate da sam se čitava i živa(nažalost) vratila..šaljem vam punooooo pusaaaaaa!!

P.S. nemojte se ljutit ako vam odmah svima ne vratim comm.,jer će to malo teže ić..

- 21:25 - komentari (217) - print - Hahahahhahahhahahha!!!!!!!!! -

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.