3MD

subota, 13.01.2007.

Prolazi vrijeme..ja se uspijevam izvlačiti polako ali pomalo nesigurno iz tupila..Baš kada sam jučer pomislila da je počeo dan..sasvim jedan običan dan..bez turbulencija...meni se dogodi da me nešto novo zaskoči iza ugla..
Na televiziji se prikazuju svakakve sapunice..i baš razmišljam..gledajući svoj život..shvatim da je moj život jedna velika sapunica..zašto uspoređujem baš sa sapunicom?..gledajući onako..one španjolske sapunice prvo što se da primjetiti su suze..svaki put kada okrenem na neki program gdje se prikazuje serija..prvo što vidim je neku tetu totalno histeričnu..ono što je najvažnije i uplakanu..
Tako je i u mom životu..Svaki dan je nova serija..ne kažem da ja plačem svaku seriju..odnosno dan..ali toliko se toga događa.. težim tome da mi dan bude običan..da upadnem u neku kolotečinu..monotoniju..da povlačim konce svoga života..ali svaki put kada se trudim imati kontrolu nad svojim životom..i imam taj osjećaj da sam napokon krenula svojim stopama..PUF!!..evo mi cigla u glavu..izbaci me iz prividnog viđenja..kolotečine.. Dođe mi da poludim!!