dr.Kadžija & mr.Tvac & dr.Vosječa

srijeda, 05.04.2006.

Disconnect myself...

Kao što reče jedan čovjek bez vrata " I wanna disconnect myself", ne mislim na Matu Arlovića nego na Henrya Rollinsa. Nije me bilo dugo.

Primjećujem čudne dildarije na ovom blogeditoru, novi tekst izbornik, smajlići!!! VAUUUUU!!! Pun kurac noviteta koje ću moći ignorirati i nikad ne upotrijebiti u tekstu, to sam uvijek želio!!!!! Bilo je vrijedno nestajanja pun kurac i dva posta u koje sam uložio znoja, suza i krvi baba koje sam prebio u čekaonici dok su se gurale ispred mene. Mislim, vau!!! Mogu birat font između malog, normalnog, srednjeg, velikog i ogromnog. Zadnju opciju fonta koriste određeni ljudi kako bi kompenzirali veličinu treće noge- batrljka... Nemam problema s time. Točnije kad bi se moja treća noga preračunala u font svi bi morali imati 64x64 inčne monitore...i to kromirane... i to samo ako bi htjeli vidjet jedno slovo....
Sad bih napiaso i nešto na račun smajlića al neću jer mi se ne da...jadni su samo po sebi...vid, ovaj čak oponaša Kurt Cobainabang


Sad jedna priča o jednom stvarno mrcinskom majstoru.. Lik je totalno najsičnan i dražestan...I svi su nosili majce s njegovim likom prije.. On je Sandokan i nema veze s ovom pričom...Ovo je priča o liku koji je toliko opak... kad bi Stivn Sigal i Dolf Lundgren imali djete to djete bi bilo On...to govori o faktoru opakosti... Uglavnom to sam ja .


Uglavnom šećem ja jednog dana ulicom gledam svoja posla, prepičkavam ljude mramornom pločom. Inače Bjelovar je opak grad. Čak Norris je poginuo ovdje. Pregazila ga je banda na skuterima. Vidio sam kako mu uzimaju skalp disk kočnicama. Ne nasjedajte na ono da je on besmrtan. Onaj lik iz Highlandera je besmrtan i Zdravko Čolić naravno. I idem ja dalje, slušalice na ušima, ne slušam ništa jer samo luzeri slušaju glazbu, stanem na autobsno stajalište. Čekam autobus za Čazmu kako bih prisustvovao na 59. Olimpijadi pirotehničara Drugog svijetskog rata...Preko 3000 natjecatelja(zajedno kad bi se spojili činili bi jednu osobu) iz čitavog svijeta pokazuje svoje vještine u razminiravanju na 100 metara, 200, 1500 metara, skoku u vis sa odskočnom minom te mnogim drugim disciplinama. Dođe autobus, uđem ja u nj, kad ono teroristička frakcija bahovh husara otme autobus i kaže našem vozaču Keanu da ako brzina padne ispod 130 kmh da će počet prepljuskavat taoce. Keanu se zasere,rasplače i izađe iz matrice. Sandra Bullock preuzme volan al moj Kum popizdi jer "neće on da njega žena voz'' i preuzme u volan i sa 230 kmh u zavoj sa čazmatransovim busom i niš. U to vrijeme iz tajnog središta u Ženevi u autobus uskoči Jean Claude Van Dame no bahovim husarima se neda čekat da se predstavi pa ga ubiju dok je došao do Jean Clauuu...Ja popizdim i uzmem Sandru Bullock za noge počnem mlatit i prebijem sve bahove husare s njom. Kum stane u lici da odemo svi na janjetinu. Keanu se ponovo uključi u matricu i počne srat da je morao ić jest. Ja mu zavalim šamar pa se opet rasplače i ode. Sandru Bullock se narajca od mladog luka, popuši mi i odem gledat Juventus- Arsenal......
- 20:52 - Pomiluj mi skrotum (57) - Štrc - Svrš

<< Arhiva >>