dr.Kadžija & mr.Tvac & dr.Vosječa

nedjelja, 25.12.2005.

POST O PRIJATELJU DOMAGOJU!!!!

Domagoju, evo ti tvoj post o tebi.

1923. na tradicionalnom natjecanju tadžikistanskih maljara u poznavanju djela grupe Radiohead, upale su snage "Združenih tibetanskih komandosa koji hoće svoju nezavisnost i ponovnu obnovu feudalnog sustava na području Niša i Šumadije d.o.o." i povadile sve šarafe iz metalne konstrukcije KUD-a Čemernovci, struktura se urušila i poginuli su svi komandosi koji su vadili šarafe tri dana dok su se svi evakuirali. U toj katastrofi istakao se bjelovarski knez Domagoj V.( v kao varaždin a ne v kao rimski broj 5 na rimskom jeziku) koji je se NLO-om spustio u dvorište KUD-a između autobusne stanice i opsadnog jarka iz 6 st.nove ere, izašao je van iz NLO-a, zalupio vratima NLO-a i ušao u KUD te ispljuskao sve teroriste, u to vrijeme ja sam pisao ovaj post i shvatio da mi je najvjerovatnije najjadniji post kojega sam u životu napisao, a šta očekujem kad je o Domagoju. Jebote, čovjek je jebeno dosadan, nema ni fudbalerku, ništa, i još je gay, i pijucka staročeško iz čaše, ČAŠE, mi svi nalijemo svoje staročeško u veliki kotao, pobacamo meso unutra, pustimo da se skuha dok se goli ritualno bičujemo i spenkujemo glogovim granjem, a on, on samo sjedi i pijucka svoju "čezu", i kao faca je, ma najjači je. Dobro, nije tako loš, jednom su nas zaskočile dvije brigade ninja-partizana dok smo pljevili njivu prije grada i on ih je sve prebio bubnjem iz Končar vešmašine koju je našao pokraj masovne grobnice đurđevačkih faraona iz neprocijenjivo starog razdoblja. Tad još nismo pričali, zato što nisam pio. I to je to, dobar je on.

NORVEŠKA UDRUGA INVALIDA KOJI SU IZGUBILI UD DOK SU VADILI KLIP KUKURUZA KOJI JE ZAPEO NA MELJAČAMA KOMBAJNA ocijenila je ovaj post najgorim postom stoljeća

GLAS KONCILA kaže:" Ovako dosadan tekst nismo vidjeli od psalma 23"

UDRUGA BIJELIH NIGERA kaže: " Jo maj biač nao, fo da hud"



budući da je danas božić mogu samo reći: AHKËBAR RÜHKIK ABAV!!!!!
- 10:27 - Pomiluj mi skrotum (41) - Štrc - Svrš

petak, 23.12.2005.

Der Adventuren von Čemerko der Traktor mensch

Der Adventuren von Čemerko der Traktor mensch


Za vrijeme mog noćnog učenja fizike sa četvrtka na petak, Čemerko je vršio uobičajenu misiju u izviđačkom avionu iznad otoka Ivanić Grada. Mirno je letio i slušao najnovije bling bling hitove radija Posavine, kad odjednom zasvrbi ga ruka i on se počeše. Leti on i dalje doživljavajući slušne orgazme, te ne primjeti da je prešao u slovenski zračni prostor, te ne primjeti da je izašao iz njega. Ubrzo počne gubiti radio signal pa se odluči vratiti, no još ubrzije nego što se odlučio vratiti, njegov su avion pogodili trenkovi panduri pa se on spička na pusti otok pun dinosaura nepoćudne političke opredjeljenosti.





U padu se teško ozlijedi te izgubi noge, ali nije posustajao, izvadio je rezervni par kotača sa sava gumama koje je držao u gepeku aviona u slučaju da pregazi ježa, čavao ili negu drugu životinjicu. Priklama kotače na mjesta gdje su nekad bile noge, a sad nisu. Uzeo je svoju metlu za etničko čišćenje iz tele shopa, našao sponzora, učlanio se u HČSP, napravio kostim od oljuštene kože njemačkih umirovljenika koji su se sunčali na plaži do i krenuo u pohode protiv zlog Samgemorgahankalifavolivelikekite.



Zapanjeni njemački turisti i talijanski su gledali uzvikujući: '' Si to uno il birdo?'', ''Ist das ein aeroplanung?'', ''Nein, das ist Čemerko das Traktor Mensch!''.



Udario je svojom metlom TOMOSaurusa rexa i njegovog psa rexa.





TOMOS i njegov pas rex umru, a Samgemorgahankalifavelikekite se zasere od straha i vječno ostane zarobljen u svojoj kaljuži odurnoj kao svi albumi blind guardiana zajedno.

- 15:24 - Pomiluj mi skrotum (13) - Štrc - Svrš

srijeda, 21.12.2005.

Mojoj ranjenoj ljubavi!

Ovaj post posvećujem svojoj teško ozlijeđenoj prijateljici koja je bila uvijek uz mene i pomagala mi u najtežim trenucima. Mogu slobodno reći da smo praktički zajedno od rođenja. Sjećam se prvoga dana vrtića kada mi je pomogla zavezati tenisice, uvijek me branila i štitila. Kako sam napredovao u obrazovnom sustavu tako je napredovala i ona, naše prijateljstvo je bilo jače i jače. Sve one male stvari koje je činila za mene uvijek su značile puno, bila je prava prijateljica, još uvijek je i neželim da ode. Zajedno smo ušli u pubertet i otkrivali intimu, bila je nježna, nevina, bio nam je prvi put. Sjećam se kako me milovala kako je bila nježna, ali istovremeno vatrena i predivna, pružila mi je takve užitke koje nitko ne može nadmašti, ali to nije bila puka strast i požuda to je bila LJUBAV. A sada ta ljubav vene s njom, krhka je, ranjena. Ne želim ju izgubiti, ne želim da ode, osjećam se bespomoćno, kako ju nisam uspio zaustaviti, zašto nisam bio s njom, volim ju. Volio sam ju i kad sam bio i s nekom drugom, uvijek sam se vraćao njoj, znao sam da mi je suđena, sad kad ju vidim ranjenu tuga me obavije, što ako ode bez da zna što osjećam prema njoj. BOŽE MOLIM TE DA SE OPORAVI! Reći ću joj sve što osjećam, želim biti s njom do kraja života, želim se brinuti o njoj, pazit ju i štiti kao što je ona mene. VOLIM JU! Cijelo vrijeme mi prolaze u strašne slike o tome što joj se dogodilo. Vidim ju kako se punom brzinom zabija u betonski zid. Punu modrica nepomičnu. Vidim kako ju odvoze na hitnu, beživotnu, kako se doktori bore da ju otmu o vječne propasti. Srce mi lupa, iskače iz grudi. TO SE NE DOGAĐA! TO NEMOŽE BITI ISTINA!
ŽELIM VRATITI VRIJEME! OSJEĆAM SE BESPOMOĆNO! ZAŠTO SI TO NAPRAVILA? ZAŠTO? ZBOG JEDINICE IZ FIZIKE NA KRAJU POLUGODIŠTA DA SI TO UČINIŠ! ZAŠTO SI MI TO UČINILA! Vrati se molim te. Ne mogu bez tebe, nitko nije kao ti.

Molim vas kolege blogeri stavite njenu sliku na svoj blog i pomozite mojoj prijateljici da brže ozdravi....mojoj prijateljici koja mi je sve na ovom svijetu....mojoj ljubavi











Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mojoj Desanki Šakić
- 14:07 - Pomiluj mi skrotum (25) - Štrc - Svrš

nedjelja, 11.12.2005.

Trpi kurvo!!!

Da nešto razjasnimo odmah na početku.

Serious Sam 2 je prejebna igrica. Hodaš+pucaš
Morrowind je hrpa govana prištavog klinca. Općenito vampiri, vilenjaci, slovenci, trolovi i ostala mitska bića su nešto najjadnije što je čovjek izmislio...

Duke Nukem je najbolja igrica svih vremena. Kam get sam! Zahvaljujući Duke Nukemu prvi put sam vidio golu sisu. I cijeli mi se život promjenio zbog te predivne nakupine piksela.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

The SISA

i to je to...

Slijedećih par dana(14) bit ću u ne mogućnosti pisanja bloga.

i za kraj julia roberts

Image Hosted by ImageShack.us
- 18:16 - Pomiluj mi skrotum (20) - Štrc - Svrš

četvrtak, 01.12.2005.

Luda kuća

Gledajući seriju tek kad sam došao do polovice polovice bez da sam se i jednom nasmijao shvatio sam da gledam hrvatsku humorističnu seriju. Vjerujte mi nisam se nasmijao ni u drugoj polovici. Inače stvarno uživam da me netko šopa isforsiranim situacijama, lošom glumom, forama, iritantnim glasovima, stereotipima, užasno lošim i klišejziranim naslovima tipa "Luda kuća", "Dnevnik", " Bitange i princeze...ili nešto tak" i ostalim situacijama koje susrećemo u svakodnevnom životu.

Za sve te serije krivi su ljudi koji pišu LOL i ljudi koji im daju da pišu scenarije, i naravno slovenci...reda radi i da se ne uvrijede što ih spomenuo nisam. Također su krivi i ljudi koji se smiju na svaku rečenicu koju kažeš. Shema:

" Ej!Haj bokić" hihihihi, skvič
" Petsto mrtvih u sudaru vlakova u indiji" hhihihihi skvič.....no dobro i to ima više humora nego luda kuća....jednom je čak bila i reportaža u vjestima o sudaru vlakova i znam da sam nakratko navukao cer jer je realizatorica u jednom trenutku umjesto "indijaca" rekla "indijanaca"...šteta što je toliko ljudi trebalo poginuti da hrvatska televizija emitira barem jednu koliko toliko smiješnu rečenicu....

"luda kuća"....ma dajte ljudi.....


Par stvari koji bi trebali Ludoj kući da bi bila u skladu s naslovom. Što neznači smiješna.



1. Pijani ujak u crnom kožnjaku i vrećicom za špeceraj, koji cijeli dan visi u birtiji pa se uopće ne pojavljuje u seriji, nego se njegovo postojanje u seriji očituje na novim urnebesnim masnicama na njegovoj ženi što joj ih on zadaje isprepičkavanjem bimetalnom šipkom od bojlera zamotanom u vrećicu od špeceraja...... Glumi ga Mirko Fodor sa švalerskim brkovima

2. Stari djed kojeg sva dječica zovu Uroš, tek su ga pustili iz Lepoglave gdje je služio kaznu jer je babu prikucao čavlima za vjetrobran starog stojadina i vozio se ulicom prisjećajuči se davne 45 kad je svoju prvu ženu prikucao na vrata štaglja i igrao pikado sa vilama. I to cricket..... Glumi ga Mirko Fodor sa sijedim švalerskim brkovima

3. Fenomenalne lezbe koje se draškaju.....to bi trebalo zauzimat oko 95% vremenskog perioda serije....jer moja duracell masturbacija traje mnogo duže od običnih masturbacija...Glume, ali ne orgazme, Jannine+Corine+Jezzebelle Bond+Anetta Keys+Julia Ann+Devon+Tera Patrick+Taylor Rains+I ja ponekad kad dobijem žuljeve na Desanki

4. Domar koji je istovremeno i PTSPovac na cracku pa u slobodno vrijeme puca iz svog kalašnjikova pjevajući čavoglave smijući se kao Jurica iz Birtije. Inače diplomirani heavy metalac, ogorčen što je dobio otkaz u željezari sisak....Glumi Mirko Fodor s crvenom kovrčavom fudbalerkom

5. Slovenski turisti.... da domar ima na što pucati.....glume Mirko Fodori s prostrijelnim ranama na prsima

6. Hloverka Novak Srzić, kreštava susjeda s kata iznad kojoj je od povraćanja radi šlank linije glava srasla s daskom školjke....Glumi Mirko Fodor s bulimijom...

7. Auto koji govori i rješava zločine...nešto ko onaj nightrider....Glumi Mirko Fodor zatvoren u gepek....

8. Čopor gangsta crnaca koji govore bling bling....i....for da hud su svi...Glumi Mirko Fodor u mraku...

9. Biljka....Mirko Fodor

10. Ugašen TV prijemnik....
- 22:33 - Pomiluj mi skrotum (48) - Štrc - Svrš

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>