XKR je izveden iz novog modela XK koji je na tržištu prisutan manje od godinu dana točnije predstavljen je krajem prošle godine. Kao i model XK, novi XKR iskorištava praktičnu, modernu tehnologiju, kao što je aluminijska jednodijelna (monocoque) karoserija, čija je izvedba u samom vrhu klase. Uz to, unaprijeđeni V8 agregat s prednabijanjem, koji isporučuje 420 KS (SAE) i vodeća u klasi kalibracija njegovog najmodernijeg šest brzinskog mjenjača donose vrhunske stvarne performanse, koje model XKR čine jednim od najpoželjnijih GT automobila.
4,2 litreni turbo AJ-V8 agregat razvija snagu od 420 KS pri 6.250 o/min i 560 Nm okretnog momenta pri 4.000 o/min, ovaj motor je zaslužan za odlične performanse XKR-a: od 0 do 100 km/h za 5,2 sekundi (5,3 sekundi kod cabrioleta), brzina je nažalost elektronski ograničena na 250 km/h.
Novi XKR je promijenjen i izgledom tako je dobio naglašenije sportske linije ponajprije zahvaljujući jedinstvenom prednjem odbojniku, aluminijskoj rešetci hladnjaka, te izbočinama poklopca motora. Uz to 19 i 20 inčni naplatci od lake legure i ispušni sustav sa četiri cijevi doprinose ukupnom sportskom dojmu.
Sve u svemu novi XKR predstavlja idealnu kombinaciju sporta i luksuza koja će u prodaju krenuti tijekom ljeta za oko 98.000 eura, dakle za oko 12-tak tisućica više od standardnog modela, znači-sitnica.
|