MY DIFFERENT LOOK TO LIFE

28.07.2006., petak

Ljeto zajebe sve...pa i mene...i.....mah.....

Ljeto zajebe sve...nejdem na more, stragao sam bic, nemrem baš na net....joj...al ajde, ekipa se vreća...pa nije ni tak loše... Evo, stavljam vam ovaj, meni bar, lijep auto..bang..Volvo C30 ...dizjan ovog modela na tragu je dizajnerskog Volvo koncepta predstavljenog na Detroitskom auto-sajmu početkom ove godine. Prednji kraj ima dinamični izgled sa zakrivljenim prednjim svjetlima i širokom rešetkom. Kada se model gleda sa strane, ističu se izražajno postavljeni kotači te kosina krova koja Volvu C30 daje sportsku siluetu.
Novi C30 ima dovoljno mjesta za četiri odraslaludmahnamcorpuknucu putnika zahvaljujući dvama odvojenim stražnjim sjedalima, s dovoljno prostora za glavuheadbang i noge.

Uz novi Volvo C30 bit će dostupni slijedeći motori: 1.6-litarski benzinski motor sa 4 cilindra i snagom od 100 KS; 1.6-litarski dizelski motor od 109 KS, a tu su i 5-cilindarski D5 motori snage 180-220 KSburninmad. Svojom dužinom od 425 cm, Volvo C30 ubraja se u najjmanje Volvo modele - za 22 cm manji je i od Volva S40.

Čak i kod osnovnog modela, Volvo C30 nudi prvoklasni zvučni sustav koji će zadovoljiti istinske audiofile, a riječ je o vrhunskom Alpine zvučnom sustavu s digitalnim 5x130W ICE pojačalom, Dolby Pro Logic II Surround zvukom i 10 Danish Dynaudio zvučnicima.
U Volvu napominju i kako je posvećena velika pažnja sigurnosti putnika, što je već tradicionalno u ovog proizvođačathumbup.
- 19:31 - Daj reci neš...kaj šutiš... (11) - Daj me isprintaj...ak očeš... - o_0

18.07.2006., utorak

Rolls-Royce je ručno izradio 25 automobila Phantom Black koji su demonstracija njihovog vrhunskog dizajna i kvalitete, a posebno su naglašene impresivne performanse i dinamičan karakter.

Karoserija je metalik crne boje Diamond Black po kojoj je i sam model dobio ime. Felge su aluminijske veličine 213 s Goodyear gumama visokih performansi. Unutrašnjost krasi mekana crna koža, crni umeci od drveta te metalni umeci također crne boje, dakle i unutrašnjost je u skladu s imenom. Ispod poklopca motora smješten je 6.75 litreni V12 agregat koji je također ukrašen crnim metalom i kromiranim dijelovima. Motor razvija 453 KS, do stotke ubrzava za 5.7 sekundi a maksimalna brzina ograničena je na 250 km/h. I, svih 25 komada je već naručenogreedy....
- 23:18 - Daj reci neš...kaj šutiš... (0) - Daj me isprintaj...ak očeš... - o_0

13.07.2006., četvrtak

...:::;;;njema njasljova;;;:::...

Evo ljudi....nema naslova...zašt, zato kaj neču niš pametnoga ni napisat u ovom postu. Ah, zašt me tak dugo nema....hm....pa, prvo da se pohvalim. Dobio ja novi komp, prava mašina....i, nije još spojen na net...jer...čekam da se trari spremisli oče li već jednom uzet adsl umjesto ovog isdn. Ja fakat mislim da bi trebao....iako, sve u svemu, nije ni ovo spor inernet, sal ipak...dugo mi traje tovaranje stranica...al niš, neću više o tome. I da...di sam stao...aha....sad sam više vremena na novom kompu, tak da neda mi se ić na ovu kramu...iako ću dolazit na net, ale neće me biti tak česti. I ljudi, ne brinite se...nije mi nikaj...sve pet....i to bi bilo to....uživate u ljetu, svi..nemojte sumit doma za kompom....zabavite se....
...i naravno- par slika-samo mercedesi(mani najljepši)....




- 13:52 - Daj reci neš...kaj šutiš... (7) - Daj me isprintaj...ak očeš... - o_0

04.07.2006., utorak

XKR je izveden iz novog modela XK koji je na tržištu prisutan manje od godinu dana točnije predstavljen je krajem prošle godine. Kao i model XK, novi XKR iskorištava praktičnu, modernu tehnologiju, kao što je aluminijska jednodijelna (monocoque) karoserija, čija je izvedba u samom vrhu klase. Uz to, unaprijeđeni V8 agregat s prednabijanjem, koji isporučuje 420 KS (SAE) i vodeća u klasi kalibracija njegovog najmodernijeg šest brzinskog mjenjača donose vrhunske stvarne performanse, koje model XKR čine jednim od najpoželjnijih GT automobila.

4,2 litreni turbo AJ-V8 agregat razvija snagu od 420 KS pri 6.250 o/min i 560 Nm okretnog momenta pri 4.000 o/min, ovaj motor je zaslužan za odlične performanse XKR-a: od 0 do 100 km/h za 5,2 sekundi (5,3 sekundi kod cabrioleta), brzina je nažalost elektronski ograničena na 250 km/h.
Novi XKR je promijenjen i izgledom tako je dobio naglašenije sportske linije ponajprije zahvaljujući jedinstvenom prednjem odbojniku, aluminijskoj rešetci hladnjaka, te izbočinama poklopca motora. Uz to 19 i 20 inčni naplatci od lake legure i ispušni sustav sa četiri cijevi doprinose ukupnom sportskom dojmu.

Sve u svemu novi XKR predstavlja idealnu kombinaciju sporta i luksuza koja će u prodaju krenuti tijekom ljeta za oko 98.000 eura, dakle za oko 12-tak tisućica više od standardnog modela, znači-sitnica.
- 23:17 - Daj reci neš...kaj šutiš... (10) - Daj me isprintaj...ak očeš... - o_0

02.07.2006., nedjelja

Range Rover-kralj u klasi SUV-a

Već kad čujete da se nalazi u klasi sa BMW X5,Audijem Q7, Porsheom Cayennom,Nissanom Muranom itd.,jasno vam je da taj auto nije klasika, taj auto je poseban, taj auto je kralj SUV. Mogli ste vidjeti, na TV ili u nekom časopisu, ili možda negdje drugdje, da, skoro sve zvijezde, filmske il modne, nogometne...imaju, siguran sam, jedan primjerak u svojoj garaži ovoga auta.
Range Rover-ov model za 2006. godinu je najdotjeraniji, najluksuzniji i najsnažniji Range Rover do sada. Dva su nova benzinska motora, od kojih je jedan moćni 4.2-litreni turbak, dorađeni su vanjski detalji, još profinjenija unutrašnjost i bogatstvo novih tehnologija.

Dosadašnji motore su zamijenili Jaguarovi agregati. Prvi, turbak od 4.2-litre ima 400 KS i 560 Nm okretnog momenta, što je 35 posto više snage i 25 posto više okretnog momenta nego što su nudili dosadašnji V8 motor, a sprint 0-100 km/h je 1.5 sekundi brži. Drugi agregat je 4.4-litreni V8 sa 305 KS, čijih 20 KS je skratilo ubrzanje 0-100 km/h za pola sekunde.
Oba motora su lagana i koriste naprednu upravljačku elektroniku, te zajedno sa elektronskim doziranjem gasa i varijabilnim usisnim kanalima - motor se neprestano prilagođava režimu rada ta pruža optimalne performanse i ekonomičnost.
Motori su povezani sa posljednjom ZF generacijom automatskog mjenjača sa 6 brzina koji je elektronski kontroliran.

Unutrašnjost automobila ne treba niti komentirat, što možete pomisliti, to je u autu, a da ima loših matrijala ili opreme, heh, ne nadajte se tome, u Land Roveru su se pobrinuli da u taj auto stave što je moguće bolje matrijale i što bolju i moderniju tehnologiju,pa i ne čudim se tome kad auto košta oko milju kuna....jednostavno,preskoćit čemo taj dio, jer, stvarno nema se tu puno što komentirat nego samo otvorit oći i divit se.
I što da vam još kažem...u autu se predivno vozit, rijetko gdje čete naći takvu udobnost i mirnoću kada se vozite, bio to grad il off road. Oni koji nevjeruju da je ovaj auto tako dobar, kad sjednu u njega, i malo se provozaju, bilo na prednjem, bilo na stražnjem sjedištu, predomislit će se.
Ja mislim da ću sad završit jer sam puno već napisao a još mnogo, mnogo toga ima o ovome autu...
I još da naglasim da postoji i izvedba sport(slika dolje) koja ima malo bolje prenformane i po meni malo lijepšu karoseriju i linije od klasičnog modela.

Ljudi, što da vam kažem, nego, divite se....
Ugodni vam praznici, lijepo se provedite na moru(tko ide), ovi koji ostaju u svojem gradu, nađite uživanciju i uživajte u ljetu(iako je sad ovaih par dana kiša)...

P.S. I ZAŠT VIŠE NEMA KATEGORIJE AUTOMOBILI?????
- 17:29 - Daj reci neš...kaj šutiš... (4) - Daj me isprintaj...ak očeš... - o_0

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Očeš?Nečeš?Ma baš me briga?!?

....što vam se nudi....svašta....

Ovdje se mogu naći informacije i tehnički podaci o autima,
SUV-vima i terencima iz svijeta automobila i ostalog...i pregršt slika auta i ostalih stvari vezanih uz automobile....ali i zajebancije iz mog privatnog života,i još mnoge druge stvari....









Linkovi koji vam mogu pomoci

Blog.hr
Iskon

linkovi za street race
402 streetrace
utrke u strugama

ostali blogovi koje znam posijetit....
prebrzi prežestoki 1i2
unikat
tasha
cool&sexy
aftermath
glossing
...petka...
buraz
...lana...
...petra...
...lina...
...:::;;;tena;;;:::...


E ljudi,ako želite da vam nađem neku informaciju o bilo kojem vozilu,recite. Ime vozila ostavite pod bilo koji komentar i ja cu vam rado nac odgovor...

Što se tiće uređenosti bloga me ne zanimaju komentari jer mi se sviđa jednostavnost...hihi..baš sam ga jednostavno uredio....


ŽUJA JE ZAKON!


Image Hosted by ImageShack.us


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws


O meni...


Ime mi je: Nikola.
Dolazim iz: Zagreba gdje sam i rođen.
Imam:15 punih godina i ne idem mi u osnovnu...a još ni u srednju...bar do jeseni....Rođen sam: '91,nekog datuma...
Visok sam: oko 190 cm,imam smeđe oči i kosu,nekad imam premiće ak mi seka stavi... i tak....dečko ko dečko
Upisao sam se: u tehničku školu Ruđer Bošković- računalstvo....razred, prvi...
Moja ekipa je ovakva:Dannyblabla, Zokizijev, Lookasmokinsmokinsmokin(puši kao turčin), Kova, Stefan(Shevchenkonaughty-hah),Casalo,Šimić,Komljen, Debelihrvatska, to su decki. Cure:Jelenablablablablablabla, Julijana, Željka, Sandrapuknucu, Ivana i Ivana,Antonijarolleyes,Esma(Andrea),Martina......uf....ko još.... i kompanija s neta(posebno Tasha, Petra and Ana,Lina(čokolina),Lana......(kog još nisam spomenuo??)...
love status: ...:::;;;...;;;:::...
Trenirao sam: košarku...namcor(sad sam pod ozljedom...)... Za ostale informacije kasnije...heh....nono

moj e-mail je driver_zgb@net.hr


TO SAM JA


HRVATSKU...MI VOLIMO...I ZA NJU ŽIVIMO...


DA,SAMO DINAMOOO.....

[B]malo gluposti...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us




eh....




Drage moje cure,pazite da se ovo ne bi vama dogodilo...


Nikada se ne dovodite u ovakvu situaciju...


A kuda bi vi?!?


Treba li nešto reći ....


Da se nitko nije usudio ukrast moju Stoju!!!


Ručni rad se najviše cijeni....


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

E ljudi i toga ima....


I ja bi ovo....



Ti si....
Web Counter
Web Counter

Uputstva kako to napraviti u Miniju....


PITALICA


malo tuninga...






















Cursors



SLIKA LIJEPOTE PRIRODE