Već kad čujete da se nalazi u klasi sa BMW X5,Audijem Q7, Porsheom Cayennom,Nissanom Muranom itd.,jasno vam je da taj auto nije klasika, taj auto je poseban, taj auto je kralj SUV. Mogli ste vidjeti, na TV ili u nekom časopisu, ili možda negdje drugdje, da, skoro sve zvijezde, filmske il modne, nogometne...imaju, siguran sam, jedan primjerak u svojoj garaži ovoga auta.
Range Rover-ov model za 2006. godinu je najdotjeraniji, najluksuzniji i najsnažniji Range Rover do sada. Dva su nova benzinska motora, od kojih je jedan moćni 4.2-litreni turbak, dorađeni su vanjski detalji, još profinjenija unutrašnjost i bogatstvo novih tehnologija.
Dosadašnji motore su zamijenili Jaguarovi agregati. Prvi, turbak od 4.2-litre ima 400 KS i 560 Nm okretnog momenta, što je 35 posto više snage i 25 posto više okretnog momenta nego što su nudili dosadašnji V8 motor, a sprint 0-100 km/h je 1.5 sekundi brži. Drugi agregat je 4.4-litreni V8 sa 305 KS, čijih 20 KS je skratilo ubrzanje 0-100 km/h za pola sekunde.
Oba motora su lagana i koriste naprednu upravljačku elektroniku, te zajedno sa elektronskim doziranjem gasa i varijabilnim usisnim kanalima - motor se neprestano prilagođava režimu rada ta pruža optimalne performanse i ekonomičnost.
Motori su povezani sa posljednjom ZF generacijom automatskog mjenjača sa 6 brzina koji je elektronski kontroliran.
Unutrašnjost automobila ne treba niti komentirat, što možete pomisliti, to je u autu, a da ima loših matrijala ili opreme, heh, ne nadajte se tome, u Land Roveru su se pobrinuli da u taj auto stave što je moguće bolje matrijale i što bolju i moderniju tehnologiju,pa i ne čudim se tome kad auto košta oko milju kuna....jednostavno,preskoćit čemo taj dio, jer, stvarno nema se tu puno što komentirat nego samo otvorit oći i divit se.
I što da vam još kažem...u autu se predivno vozit, rijetko gdje čete naći takvu udobnost i mirnoću kada se vozite, bio to grad il off road. Oni koji nevjeruju da je ovaj auto tako dobar, kad sjednu u njega, i malo se provozaju, bilo na prednjem, bilo na stražnjem sjedištu, predomislit će se.
Ja mislim da ću sad završit jer sam puno već napisao a još mnogo, mnogo toga ima o ovome autu...
I još da naglasim da postoji i izvedba sport(slika dolje) koja ima malo bolje prenformane i po meni malo lijepšu karoseriju i linije od klasičnog modela.
Ljudi, što da vam kažem, nego, divite se....
Ugodni vam praznici, lijepo se provedite na moru(tko ide), ovi koji ostaju u svojem gradu, nađite uživanciju i uživajte u ljetu(iako je sad ovaih par dana kiša)...
P.S. I ZAŠT VIŠE NEMA KATEGORIJE AUTOMOBILI?????
|