Opiti nikad se neću & Pokidat ću lance sve...




Opet će sutra pričati za mnom, istine il laži, svejedno, meni će biti sve do neba ravno, nije to spomena vrijedno. Opet će reći kako sam bio zadnji u gostioni, ako sam pio sam sam to htio, što znaju o ljubavi oni. Opiti nikad se neću, zbog tebe poginju ženo, jer kad pijem ja pijem vino suzama razlomljeno. Opiti nikad se neću zbog tebe moja ljepoto, jer kad volim, zauvijek volim, kunem se životom...



Zbog tebe me boli glava, sedam noći već ne spavam, tuga me je neka spopala. Kao zadnji prosjak skitam, i za tebe ljude pitam, ko da si u zemlju propala. Dok se oči sa snom bore, umirem od ljubomore, al me neće ruka Božija. Ako nećeš moja biti, tebe ću zaboraviti, od sutra sam drugi čovjek ja. Pokidat ću lance sve što me vežu za tebe, okove sa srca bacit ću. Nisi mi ti jedina, da mi život propada, drugu srodnu dušu naći ću...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Latice su počele otpadati, trnovi popuštati i listovi i stabljika venuti...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Staklo se lomi, duša para...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Emocije se otapaju i bježe...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...i srce se lomi, ali te VOLIM ! ! !


12.08.2007. u 13:35 | K | 2 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (6)
Srpanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Drim Grl


namcornamcornamcorI want a kiss from you, i want an your smile, for my alone soul, Drim Grl why you? Who are you? A misteriously women...or...why my hearth, soul, body, eyes are in love for you? Drim Grl please help me, believe me i love you much, I'm losting in you! Help me!!!namcornamcornamcor

Nelly Ft. Kelly Ro...

My Darling


namcornamcornamcorMy love, My darling, your touch, alone, lonely time. And time those by, so slowly, and time can do. So much are you, still my love, need your love, i need your love...namcornamcornamcor

Buzz - My Darling....

I Never Go Dance...


namcornamcornamcorI Feel so one show, cause you take you here, lead to the dance floor, as the music dies, something in your eye, brings to my that is so sweet, you said goodby. I never gonna dance again, cute, so feel, god no reason...namcornamcornamcor

Wham - Never Gonna...

Nema žara na usnama...


namcornamcornamcorNema žara na usnama, nema želje u grudima. Nema sjaja u pogledu, ljubav ne stanuje više tu. Puna se čaša prelila, što je to bilo sa nama, da nas je ljubav kaznila ili je od nas pobjegla...namcornamcornamcor

Mišo Kovač - Od ži...