And the dance continues...

utorak, 27.02.2007.

Animanera


Tišina utire put svoj mračnoj duši.
Hodiš u noćima žalosti stazom tom.
Tako strašan šapat prošlosti te guši;
ta studen gubitka drhti puti tvojom.
I tako prazan doima se grijeha spas,
što beznačajno lebdi kao stranca glas.


Poput osame tamne su noći kada
k`o blagoslov Ona krasi moje snove.
K`o poljubac na usne što lako pada,
bojem tjera sve vapaje i okove.
Ona je otrov kojeg pijem s radosti,
baš Ona krije se u mojoj propasti.


S maglom u očima iluzijom bludiš
kojoj odan si uznik i vječan tvorac.
Da nisi ničiji, vidjeti ne želiš;
u poraza bitci jedini si borac.


Poput nade beskrajne su noći kada
cjelovima Ona boli mojoj sudi.
U srcu mome svetište gradi tada,
zastire moju volju, a žudnju budi.


Oh, kako žuči pune misli su tvoje,
i kako tek svaka moli za smrti dah,
kada Prazninom sneno korake broje,
a na kraju puta nagrada tvoj je strah.


Poput ljepote moćne su noći kada
ljubav za Nju plemenita je i čista.
Al` u slabosti ničice padam sada,
jer ona nije svjetlo, no meni blista.


Dragi moj, zauvijek izgubljen ćeš biti,
jer za mene sutra nikad neće doći.
U suzama tvojim dalje ću se kriti
i nijemo za te tkati žalosti noći.

27.02.2007. u 22:07 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Dreamers' haven


Image Hosted by ImageShack.us

If you wish to share thine thoughts...
MSN: kefir66@hotmail.com

Image Hosted by ImageShack.us

Moi, Katja:
Pjesma: Undo control, Dark Tranquility
Bend: Dark Tranquility
Filmovi: Sedam, Šesto čulo, Matrix
Pjesnik: A. B. Šimić
Pisac: J. R. R. Tolkien
Knjiga: LOTR (Tolkien), Ja, Lucifer (Duncan), Zovem se Crvena (Pamuk)
"Zanimanje": studentica engleskog i francuskog


Image Hosted by ImageShack.us

Other dreamers

~ Poppy D Man ~
~ Ash - ubio bloga ~
~ Asphodel ~
~ Nevinašca ~
~ (D)Evil (Kel) ~
~ Andunel ~
~ Joey Milano ~
~ Marynela ~
~ ...marija... ~
~ Saturnine ~
~ Mas. Petar Mas ~
~ Nonny ~
~ Momchillo ~
~ Gadof - gadalaf'im ~
~ Removing Beauty ~

Image Hosted by ImageShack.us

Mučenik - A. B. Šimić

Iz gomile istupih
sâm
i pozvah vas u zemlju
Novi Život

Smijeh ruga samo jeknu
iz gomile
k mojem uhu

Pođoh sam
Al za mnom ravno uputiste Smrt

Umrijeh

Iz moga srca izniknuše
dva modra cvijeta ljubavi
u svijet

Image Hosted by ImageShack.us