Živi. Ljubi. Sanjaj. Umri.

Eta Carinae

Moje drago Sunce.
Sjećaš li se onih dana kad smo bili blizu? Kada bih kružila sama oko svoje osi, izgubljena i potresena, neznajući na koju stranu da se okrenem i gdje se nalazim. Tražila sam svoje posebno mjesto u tom svemiru i ti si mi ga pružio.
Držao si me uz sebe tom neoborivom silom svoje ljubavi. Smirio si me, uravnotežio, pružio mi put kojim se mogu kretati bez straha. Tvoja lutalica je znala točno gdje je i kome pripada.
Grijao si me i pružio mi mir. Mir koji sam tako dugo tražila.
Formirao si me i stvorio nešto prekrasno. Nešto što nekom dalekom oku pruža osjećaj sreće zbog svoje neizmjerne ljepote. Tvoj odsjaj s mog tijela ostavljao je bez daha.
Kružila sam tako oko tebe, žudeći da me približiš k sebi više, da me ugriješ još malo. Narastao si i postao veličanstven. Htio si biti jak i velik i biti mi bliže i grijati me više. Bujao si ljubavlju.

Sve jače i jače.
Gorjeli smo oboje.
Nisi znao stati.
Sve jače i jače.
Tvoja snaga stvarala je umjetnost u ovom mraku. Isijavao si bojama i formacijama nikad viđenim u ovom prostranstvu. Bila sam tako ponosna.
Ali ni to nije bilo dosta. Htio si još.
Sve jače i jače.

Sada shvaćam da sam ja kriva.
Lutalica koja je očajnički tražila svoj put izmamila te da ju primiš k sebi.
Lutalica koja cijeli svoj život želi biti sunce.
Rasao si jer sam te ja htjela bliže, jer sam ja htjela biti ti. Htjela sam gorjeti i grijati kako si ti znao.
Da si samo obuzdao svoju silnu toplinu trajali bi čitavu jednu vječnost. Možda bi i stvorili novi život.
Ali tvoja toplina sada je ledena.
I tvoj silni sjaj sada se ugasio.
Baš danas nekim dalekima očima pružio si spektakl.
Tom istom snagom kojom si me tako silno voljeo si se i ugasio. Ostavljajući dio sebe posvuda.
Moja draga Supernovo.
Uništio si se.
Volio si me prejako i prebrzo si izgorio. Potrošio zalihe i naglo se ugasio.
Nestao.
Tvoja lutalica je sada u tami. Sama.
Izgubljeno pluta bez svog puta. Bez ikoga da mu pripada. Nitko ju ne vidi u tom izgubljenom hladnom mjestu.

Ali baš danas, moje Sunce, dio tebe me dotakao, uvukao mi se pod kožu i probudio moje vatreno srce kojeg si mi jednom davno ti dao. Baš danas sam oživjela i gorim. Kružeći sama oko svoje osi, izgubljena i potresena, neznajući na koju stranu da se okrenem i gdje se nalazim.
I dalje živiš u meni.
Tvoja lutalica.

23.04.2013. u 20:48 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Veljača 2019 (1)
Kolovoz 2013 (1)
Svibanj 2013 (1)
Travanj 2013 (1)
Ožujak 2013 (1)
Siječanj 2013 (2)
Prosinac 2012 (1)
Studeni 2012 (3)





The only thing more terrifying than blindness is being the only one who can see.