drcypher

četvrtak, 29.06.2006.

životinja mi popizdila


Juće sam okupo mačku u najboljoj namjeri. Mislim si, vrućina je a životinja jadna radi dva tri koraka u sat vremena i mam zalegne. Vruće njoj, vruće meni... katasrofa.

E, tak ja njuu uzmem i odnesem na kupanje.. laganini tuš mlakom vodom. Odma joj poskidam dlaka dovoljno za omanju periku. Sve vrijeme dok je voda išla, ona samo mirno u stavu pozor me odmjerava, al ništ agresivnog. (da je neznam, reko bi da me htjela zaskoćit, al zvjerka je zapravo uživala) problem br.1 je nastao kad sam je presto tuširat.

Odma mi je kaos od kupaone napravila! Prvo se otresla tako da mi sve išpricala okolo, atim iskoćila van i nastavila zapoćeto špricanje! Tek kad sam je judo zahvatom uvatio u klinč i bacio ručnik preko oćiju tu se smirila.

Kad sam je malo osušio (ne fenom... garant ste na to pomislili).. pustio ja nju da se šeta.

..blaženi mir u kući...
...čak 2-3 sata...
...mir...

maca se ćistila, lizala, zadovoljno predila i mazila... valjd joj godilo osvježenje...

...al onda uvećer. Kad se temperatura u stanu digla na neizdrživi nivo.. uffff... Mi ni da mrdnemo, a nju opalila hiperaktivnost!
em je na balkonu, em uleće u koš za smeće, em trći po prozoru, em se jarca s zalutalim muhama...

i tako ĆITAVU NOĆ!!

em što nemogu spavati od vrućine, još i maćka poćela da pizdi...
šta sad da radim da je smirim?
da je obrijem?!

29.06.2006. u 08:55 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Kuda i što zanimljivog naći u toku dana...
ma neeeeee... to je bila početna ideja...

sad... samo ono što mi trenutno padne na pamet

Counter