srijeda, 09.05.2007.

Napokon...

...i ja pišem novi post. Tipa, bilo je i vrijeme! Prije svega, sretan vam Dan Europe!!! Ugl, bijah na Državnom iz Kemije, 4. sam!!! To!!! Zvat će me na pripreme za olimpijadu pa sam sretan! Iako ne kažem da ću proć na njima, no eto! Pošto mi se nč d po 58. put sve opisivati, obični copy/paste će bit dovoljan:

ok, ovo će bit jedan dugački post. u obliku prepričavanja.

di smo bili po noći: u noći ned-pon smo uglavnom bili u svojoj sobi, ponavljali za test sutra. išli spavat oko pola 3. ujutro je bio problem ustat, pogotovo jer sam se po noći smrzavao!!! i onda iz finog toplog kreveta ustat se? ne hvala! pon-uto smo bili u sobi 243, negdje do 3 također. jesi znao da u 3 ujutro nema tople vode u hotelu?! sramota! ujutro buđenje u 6 i nešto - ubitačno. to je bio dan bez doručka. kasnije o tome. i napokon, posljednja je noć protekla ovako: nakon svečane večere odoh u se otuširat i sl. te nakon toga po ekipu. koja se u međuvremenu raštrkala. no, nekako se skupismo pa smo bili po sobama malo, malo šetali po plaži, i tako do ujutro kad su neki išli spavat (mislim, sramota!). onda je nas par budnih ostalo sjedit na hodniku pred sobom 221. što i nije bio baš najpametniji potez jer nam je neki tip izletio iz te sobe i prigovarao kako mi ne spavamo. a on u trenirci. ma stvarno! tada se pokupismo i lutasmo dok ne dođosmo u V. koridor, gdje smo sreli par ljudi. i tako nas se nakupilo tamo oko petero pa smo ostatak noći (4±1h) proveli na hodniku i radili svašta. zato kažem da je najbolje na hodnicima! i tako do pola 6 kad su se neki pokupili na spavanje a ja na hodanje hotelom do doručka u 6. tad se spakirah i probudih ostatak ekipe okolo po hotelu da se i oni stignu spakirat. toliko o toj temi.

soba: bijah u sobi 141. što znači u podrumu. što znači svježi dani, snjegovite noći. :grin1 :bigsmile :cheezy :2peace :1dance :happy0 :hehe (trenutna opsesija smajlićima; čitaj: OKP). ugl, u tom se hodniku zadnju večer onaj tip zbljuvo pa smo mogli cijelih 6 sati pogađati šta je jeo. (špagete. bolonjeze, k tome.) no, rijetko bijasmo tamo, uglavnom u 243 ili 220. ili pak na hodniku :grin1 . sobe su super! jedino što su u mojoj sobi bile pločice!!! ostali su imali ili parket ili tepih. no, nema veze. gdje je soba 401? jel u A ili B zgradi?

hrana: oooooooo, znaaaaam..... tu će bit puno za pričat. hrana je bila fenomenalna. tipični jelovnik za ručak/večeru se sastojao od ovog: 2 tanjura glavnog jela (u kombinacijama meso/makaroni ili riba/riža ili meso/riža, ali nikako ne riba/makaroni!), 1 tanjur pizze (prepun, tipa 4+ komada), 1 tanjur salate (također prepun) i 1 tanjur deserta (uglavnom kolači, samo jednom sladoled). to je znači bilo 5±1 tanjur. jela su stvarno bila prekrasna! što se tiče pića, lako su se mogla uzeti, samo je trebalo stražariti kad nema njega. al nije bilo fer od nas da uzimamo jer su onda oni stranci to plaćali. uglavnom, nisu bila fina, onaj sok od naranče je imao neki odvratan talog na dnu, ostalo je bilo neupotrebljivo. tako da je bilo najbolje napit se vode poslije jela :cheezy .

kupao se nisam. premda htjedoh! ali kad je bilo vruće, nisam imao prilike; kad sam htio, bilo je hladno. tako da ništa od toga, ali bilo bi fora da jesam. najbolji su mi splićani+Peta zadnju noć: u 3 ujutro se idu kupat na neku plažu bogu iza nogu. i Nana onda zaradi kamenje u tabanima :grin1 :grin1 :grin1! to je bilo urnebesno, cijelu noć ih je vadila! ah, uglavnom.

moj je razred najbolji razred ikad!!!!!!! pazi ovo, kupili su mi poklon za moje 4. mjesto!!!! najbolji su!!! to je 1.og3 iz sesveta!

na povratku je bilo dobro. iako smo sat vremena izgubili tražeći ratkapu koja nam je otpala nasred puta, i na kraju ju nađe neki tip sa bus stanice. uglavnom smo pričali. i pokušali spavat, al ja ne volim spavat nigdje i nikad osim u krevetu i po noći. ostalo je gubljenje vremena. tako da je jedna velika kava s mlijekom (9,00 kn, kako pljačkaju!) riješila trenutne probleme. :cheezy u četvrtak spavah do pola 4! :giggle
puno stvari i pitanja je tu još trebalo pisati, no tko bi se sjetio svega u ovaj kasni sat?

i na kraju, ključno pitanje: rab ili dubrovnik?


Da. Toliko o tome!
Danas, srijeda. Lektira, Kralj Edip. Zaista zanimljivo djelo, moram priznat. Kao i Antigona. Ugl, matematiku test pisah. Loše, loše će ispasti to. Oko 3. Ah!
Hm, ne znam šta još. E da, John LeCompt i Rocky Gray (ili Grey? ili nijedno?) su otišli iz Evanescencea!!! Ajme!!! Nadam se da to nije početak kraja... Johnie reče, citiram:
Hey everyone,

I've been getting your messages all morning and figured I would give a little personal insight to this situation. Around 3:30 pm yesterday I recieved a call on my cell from Amy. This call wasn't from a friend who appreciated me but from an enemy who was prepared to hurt me and my family. Without any warning or negotiotiations for my future, I was fired for no good reason. We have not always seen eye to eye on everything, but who does? Our common goal was always the same. To make Evanescence the best rock band it could ever be. I have always given blood, sweat and tears to make that happen but apparently that is not enough. I have now become just another of the people fallen by the wayside on the revolving door of her life. It's funny how many of us there are now. I guess it's good for lyrical content, though. Maybe I will be among the blessed to have a song written about me, too. Maybe the song will be "Call Me When You're Broke". Whatever, as of next week my band Machina will be doing major label showcases in New York. There is a big buzz for it and we hope it will go well. I'm not going to sit here and be negative because that is not who I am. What I will say it that I know that many of you think she is some genuis or saviour of some kind. I just want you to know that my family and I will forever remember her as being about as deep as the shallow end of a child's wading pool and her lyrics about as deep as the 2 dimensional surface that they were written on. Singing beautifully for the duration of a record or two can move the spirit of the people listening, but the way you treat those around you who you are supposed to care about speaks volumes more than that and I would hope that some of you are listening. Well, that's it. I hope that sheds some light on the current situation for you. Thank you all for the good years and being the most incredible fans and friends. Maybe I will see you again. I am going to play with my little boy now, peace.

A Rocky je dao otkaz. Ne kužim, stvarno... "Nema odanosti u ovom bendu", reče John... I možda ima pravo... Ono šta je počelo s Benom prije 3, 4 godine, nastavlja se sad...
No, o malo vedrijim temama... Ne znam o čemu... Aha, Supernatural, nova serija na HRT-u, umjesto Ghost Whisperer. OK serija, hvala Bogu stavili su joj malo normalniji termin, petkom u pola 11. Neću vas (koga to?) zamarat detaljima, odite na IMDB il negdje pa vidite.
OK, cijelo vrijeme ne kužim kad mi zapravo pišemo zadaćnicu iz njemačkog? Jel sutra ili kad??? Jadno. Ovu cijelu nedjelju pisah sastavak iz DSD-a. Cijelu tipa od 15h do 21h. Ima oko pola stranice krupnog fonta, ali samo pisanje je trajalo oko pola sata, dok je prevođenje bilo ostatak vremena.
Napokon vratih Prijestolje od zmajokosti. Nakon 3, 4 mjeseca od posudbe, platih samo 49,50 kn. A imah 50 kn kod sebe, tako da... Ali to još nije sve, kad sam ju vratio, ponovno sam ju posudio jer ju nisam pročitao do kraja!!! To!
Jeste primijetili kako se ljudi u Najslabijoj karici, ono kad ih izbace iz igre pa drže govor, trude govoriti lijepo, pristojno, čak književno? No to, naravno, ispadne urnebesno. Ah!
Ok, sad stvarno više ne znam o čemu. Pozdravljam sve iz Dubrovnika, redom: Tihanu, Filipa, Darija, Martinu, Maju, Dijanu, Alex, cijelu V., sve koji me poznaju i vas u studiju i režiji.
Zapravo, znam šta zaboravih. Moj najbolji i najdraži (jedini?) razred, 1.OG3!!! Kupili mi poklon za moje 4. mjesto, te mi prirediše i iznenađenje na kemiji, tipa torta (čitaj: 7days) i slično. Najbolji ste!!! (Ok, premda samo jedna osoba iz mog razreda ovo čita, al svejedno; hvala, Dorothy, na vjernom čitateljstvu!)
Da. To bi bilo to. U zahvalan-sam-svima fazi trenutačno sam, pa kažem: hvala svima!!! Do sljedećeg puta (oooooooo, znaaaaaaaaam.......), pozdrav!!!

- 21:15 - Spread your wings ( ukupno: 2) - Dive into my colors - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.