Zanimljivosti Vol 5.

26.02.2007.

And the Winner is...(Oscar 2007 - dobitnici)

Eto, dodjela Oscara je iza nas, i dobitnici su već naveliko poznati, pa mislim da bi bio red da i vidimo tko su oni, i koliko sam ja zapravo bio točan, odnosno netočan u svojim predviđanjima. Ali krenimo redom. Prvo nekoliko riječi o domaćinu, odnosno domaćici, Ellen DeGeneres, koja je bila jako dobra i odradila izvrstan posao te uspješno zabavila sve prisutne u dvorani a vjeruje i sve ispred malih/velikih ekrana, mene svakako je. Također moram priznati da je ove godine bilo podosta iznenađenja u pojedinim kategorijama, te su neki očiti favoriti na iznenađenje mnogih "popušili". Npr. "Pan's Labyrinth" za najbolji strani film, "Dreamgirls" za najbolju pjesmu (a imali su čak tri nominacije), "Children of Men" za najbolju kameru, "Cars" za najbolji animirani film i još neki.
Što se tiče popratnog zabavnog programa, posebno moram pohvaliti pjevački skeč Willa Ferrella, Jacka Blacka i John C. Reillya, kada su prva dvojica "prijetili" manje više svim nominiranima da će ih zatući, te opjevali kako su komičari podcijenjeni, a onda ih je Reilly smirivao i zapjevao s njima. Također mi se svidio i skeč DeGeneresove koji je izvela sa Clintom i Scorseseom, a imala je ona još nekoliko dobrih bisera. A pohvale imam i za plesače koji su svojim tijelima i sjenama predočavali nominirane filmove na platnu...odlično izvedeno. Također i Sound Effect zbor je imao iznimno zanimljiv i dojmljiv nastup, pa pohvale i njima.
Šta se tiče samih dobitnika, smatram da je "The Departed" ne zasluženo dobio tog Oscara, jer je tu bilo znatno jačih i boljih filmova, kao npr. moj favorit "Letters From Iwo Jima" ili "Little Miss Sunshine", koja je uz "Iwo Jimu" imala možda čak i mrvicu veće šanse za dobitak. Što se tiče ostalih važnijih dobitnika, Scorsese, Mirren, Whitaker i ostali...tu nije bilo baš pretjeranih iznenađenja, iako je po mom mišljenju Scorsese dobio Oscara prvenstveno kao "povrat duga" od strane Akademije, a tek onda zbog dobro obavljenog posla na filmu "The Departed". Na kraju krajeva i on sam se iznenadio kad je film dobio Oscara za najbolji film.
Govori nisu bili ništa posebno, uobičajeno bla, bla sranje, zahvaljujem ovom, zahvaljujem onom, jedino se je Al Gore koliko toliko izdvojio od ostalih, jer je održao govor sa jednom moralnom poukom i porukom, te Morricone, čiji me je "nastup" zajedno sa Clintom iznimno dirnuo. Inače, ovogodišnja dodjela je bila vjerojatno najinternacionalnija, jer su bili zastupljeni filmaši i filmovi raznih nacionalnosti, posebice Meksikanci, Španjolci, Japanci, Nijemci itd. Sve u svemu, dosta dobro i napeto moram priznati, neizvjesno do gotovo samog kraja u nekim kategorijama, ali pogledajmo detaljnije svaku kategoriju...

Image Hosting by PicsPlace.to

NAJBOLJI FILM
And the Winner is..."The Departed"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ne mogu reći da to nisam očekivao, jer jesam, ali sam nadao se da ga ipak neće osvojiti. Kao što sam spomenuo u uvodu, smatram da je "The Departed" ne zasluženo dobio tog Oscara, te da je on trebao otići ili u ruke producenata "Letters From Iwo Jima" ili u ruke producenata "Little Miss Sunshine", s tim da je ovaj drugi po mom mišljenju imao kao što rekoh, možda čak i mrvicu veće šanse za dobitak od "Iwo Jime". Razloga za moje nezadovoljstvo ima mnogo, a kao jedan od glavnijih koji ja nikako ne mogu prežaliti je taj da unatoč tome što se tu radi o kvalitetnom filmu, ipak je tu riječ o remaku koji nije ponudio ništa specijalno novo u odnosu na original. No što je tu je, Akademija je tako odlučila, i nije prvi puta da je ta odluka "nepravedna".

NAJBOLJI REDATELJ
And the Winner is...Martin Scorsese ("The Departed")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Iako je Scorsese svakako zaslužio svog Oscara za režiju, to prema mom mišljenju nije bilo sa ovim filmom. Kao što sam rekao, smatram da je Akademija "poklonila" ovu nagradu Scorseseu prvenstveno kao naplatu starih dugova za sve dugogodišnje propuste, a tek onda za njegov dobro obavljeni posao na ovom filmu, jer Scorsese zapravo i nije napravio nešto posebno kod ovoga filma. Naime, iako je on bio izjavio kako on nije snimio remake, već sasvim novi film koji je samo baziran na Kineskom originalu, to uopće nije istina, jer kao što rekoh, film ne nudi ništa novo u odnosu na taj original. Nema mnogo promjena u njemu, čak su i pojedini kadrovi identični, te Scorsese nije unio tu puno noviteta. On je zaslužio svog Oscara na nekim drugim filmovima kao što su "Goodfellas" ili "Raging Bull",no opet, bolje ikad nego nikad.

NAJBOLJI GLUMAC
And the Winner is...Forest Whitaker ("The Last King of Scotland")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ovdje nije bilo nikakvih iznenađenja, te se sve odigralo kao što sam i sam predvidio. Iako sam malo bio pogriješio u vezi Petera O'Toolea, jer se ispostavilo da mu je upravo on bio najveća konkurencija. No ni činjenica da mu je ovo bila osma nominacija, te da je on već čovjek u poznim godinama nisu išle na njegovu ruku, te je tako on i po taj osmi puta izgubio u "utrci" za svog Oscara. Šteta, jer čisto sumnjam da će mu se opet pružiti prilika, iako nikad ne reci nikad. A što se tiče ostalih nominiranih u toj kategoriji, teško da su imali šanse pored Whitakera.

NAJBOLJA GLUMICA
And the Winner is...Helen Mirren ("The Queen")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ni ovdje nije bilo nikakvih iznenađenja, posebice uz svu tu medijsku pompu koja je pratila njezinu nominaciju i njezin nastup. Bilo bi zaista veliko i vjerojatno neugodno iznenađenje da Oscar nije otišao k njoj. No mora se priznati da je konkurencija bila iznimno jaka, a tu joj je posebice najviše prema mišljenju nekih konkurirala Meryl Streep, kojoj je ovo čak četrnaesta nominacija. No za razliku od O'Toolea, ona je ipak u tih četrnaest puta, dva puta i uspjela osvojiti Oscara, dok Mirre nije još ni jednom, iako je bila dva puta nominirana. Dakle, moglo bi se reći, štete nema.

NAJBOLJI SPOREDNI GLUMAC
And the Winner is...Alan Arkin ("Little Miss Sunshine")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Još jedno od mojih predviđanja koje se je uspješno ostvarilo. No, iako sam kao favorita bio izdvojio Arkina, moram priznati da sam potajno navijao za Murrphya, koji je prema mišljenju mnogih bio najveći kandidat u ovoj kategoriji, uz Jackie Earle Haleya za kojeg sam se također prevario rekavši u predviđanjima da se on u ovoj skupini našao tek tako. Ispostavilo se da je on uz ovo dvoje spomenutih također imao najviše šanse za uspjeh. No kako je Arkin do sad bio dva puta već nominiran (ovo mu je bila treća nominacija), bio je i red da napokon osvoji Oscara, i to sasvim zasluženo.

NAJBOLJA SPOREDNA GLUMICA
And the Winner is...Jennifer Hudson ("Dreamgirls")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ni ovdje nisam fulao, a zapravo, nisam ni mogao pored tolike pozitivne kritike koja je pratila njezin nastup, pa je bilo veoma lako odabrati mogućeg pobjednika. No ona je zapravo pobijedila prvenstveno zahvaljujući svom izvrsnom glasu i činjenici da je postala omiljena i popularna među publikom zbog svog puta prema ostvarivanju Američkog sna, a tek onda zahvaljujući glumi. Jer, realno gledajući, glumački su ju vjerojatno sve ostale nominirane svakako nadigrale, te je svaka od njih zaslužila taj kipić, jednako, ako ne i više od Jeniffer Hudson.

NAJBOLJI ANIMIRANI FILM
And the Winner is..."Happy Feet"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ovo mi je moram priznati bilo blago iznenađenje. Nije da nisam možda očekivao to, tim više što je "Happy Feet" popratilo toliko izvrsnih i pohvalnih kritika, no "Cars" je bio definitivni favorit ovdje. Posebice zato jer je osvojio i nagradu Annie za najbolji animirani film, što je gotovo uvijek znak mogućeg budućeg dobitnika Oscara u ovoj kategoriji. No, rekao sam "mogućeg", jer na tome je i na kraju krajeva ostalo. Iskreno, iako "Cars" nisam još ni pogledao (a "Happy Feet" jesam), moram priznati da mi da mi se taj film ne čini nimalo privlačnim, te smatram da je nagrada otišla u prave ruke. Svaka čast Milleru, koji je napokon uspio ugrabiti svog Oscara (bio je naime već nominiran dva puta za "Lorenzo's Oil" i "Babe"), pa makar i za animirani film.

NAJBOLJI KRATKI ANIMIRANI FILM
And the Winner is..."The Danish Poet"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Kod ove kategorije niti sam šta očekivao niti sam se iznenadio ili razočarao vidjevši tko je dobitnik. Iako, moram priznati da je među nominiranim naslovima bilo znatno zanimljivijih i vizualni interesantnijih filmova, između ostaloga i moj favorit, "No Time for Nuts".

NAJBOLJI KRATKI IGRANI FILM
And the Winner is..."West Bank Story"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Iako će se sad to činiti kao neka vrsta moga "opravdavanja", ali moram priznati da sam se bio dvoumio između ovog naslova i "Éramos pocos" kojeg sam na kraju i izdvojio kao mogućeg dobitnika, prvenstveno zato jer je taj film bio osvojio pregršt nagrada na raznoraznim festivalima. No to očito nije nužan predznak za mogućeg pobjednika, jer sam se ja prevario u svom predviđanju.

NAJBOLJI DOKUMENTARAC
And the Winner is..."An Inconvenient Truth"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Kao što su vjerojatno i svi očekivali, Oscar je otišao upravo ovom dokumentarcu koji ljudima prenosi snažnu moralnu poruku o očuvanju okoliša. Tu nije bilo apsolutno nikakvih iznenađenja, jer je to bio 100% dobitnik nekoliko tjedana unaprijed. Bilo bi zaista neugodno iznenađujuće da ga nije osvojio. Moram tu odmah pohvaliti i govor Ala Gorea koji je održao kada je preuzeo nagradu, a izveo je i dosta dobar skeč, našalivši se na svoj račun i na račun svoje nominacije, odnosno ne nominacije za predsjednika SAD-a o kojoj ga posljednjih dana mnogi ispituju.

NAJBOLJI KRATKI DOKUMENTARAC
And the Winner is..."The Blood of Yingzhou District"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ovu kategoriju sam ja zapravo sasvim slučajno i nenamjerno izostavio iz svojih predviđanja, no zato sam na jednom forumu kao svog kandidata izabrao film "Recycled Life", i naravno fulao. Oscar je na kraju otišao po temi iznimno "teškom" dokumentarnom filmu o dječaku kojeg su gotov svi članovi obitelji ostavili zato jer ima SIDU.

NAJBOLJI STRANI FILM
And the Winner is..."The Lives of Others" (Njemačka)

Image Hosting by PicsPlace.to

- E ako ovo nije bilo iznenađenje na ovogodišnjoj dodjeli Oscara, onda ne znam šta je! Definitivni favorit na kojeg su svi polagali svoje nade i na koje su se vjerojatno mnogi kladili, "Pan's Labyrinth" je na kraju izgubio i tako vjerojatno mnoge razočarao. Da li je Njemački film "The Lives of Others" zasluženo dobio svog Oscara, ne bih znao reći jer nisam imao prilike pogledati taj naslov, no moram priznati da sam bio i više nego neugodno iznenađen tom spoznajom, i u jednu ruku razočaran. Definitivno jedno od većih, ako ne i najvećih iznenađenja večeri.

NAJBOLJI ADAPTIRANI SCENARIJ
And the Winner is...William Monahan ("The Departed")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Još jedna kategorija u kojoj je prema mom mišljenju "The Departed" ne zasluženo osvojio Oscara, jer sam scenarij nije ponudio pretjerano inovativnih situacija u odnosu na original. Sve one glavne sekvence, koje čine tu priču, radnju takvom kava je, a koje su bile preuzete iz originala su bile i ovdje. Tek su neke mizerne promjene uvedene u priču, ali one nisu učinile neku preveliku razliku u toku radnje u odnosu na original, i još su k tome svi ti "noviteti" samo "srozali" kvalitetu priče, tj., bili su nepotrebni. Smatram da je moj favorit "Borat" definitivno više zaslužio tu nagradu, no što je tu je, povratka nema.

NAJBOLJI ORIGINALNI SCENARIJ
And the Winner is...Michael Arndt ("Little Miss Sunshine")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ne mogu reći da sam ni najmanje iznenađen ovim izborom Akademije, iako je mnogima veliki favorit bio "Pan's Labyrinth". No zapravo i jedan i drugi film imaju iznimno originalne i zanimljive priče, te sam znao da moj favorit "Letters from Iwo Jima" u biti i nema pretjerano velike šanse pored ova dva naslova, no nadao sam se da će ga možda osvojiti. Ali ispostavilo se na kraju da su ponekad najjednostavnije priče ujedno i najbolje, u svakom slučaju, zaslužen Oscar.

NAJBOLJA KAMERA
And the Winner is...Guillermo Navarro ("Pan's Labyrinth")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ovo je po mnogima s jedne strane bilo veliko iznenađenje, jer je ovdje dosta veliki favorit bio "Children of Men", kojeg sam i sam izdvojio kao svog osobnog kandidata. No opet s druge strane, ne možemo reči da je i "Pan's Labyrinth" ne zasluženo osvojio Oscara za najbolju kaeru, odnosno fotografiju, jer se radi o vizualno odličnom i savršenom filmu u kojem kamera služi za narativno pričanje priče, dok je u "Children of Men" više onako realistična, iz ruke.

NAJBOLJA MONTAŽA
And the Winner is...Thelma Schoonmaker ("The Departed")

Image Hosting by PicsPlace.to

- I opet smatram da je "The Departed" nezasluženo dobio Oscara i u ovoj kategoriji. Po mišljenju mnogih, upravo je "United 93", film koji sam i ja osobno izdvojio kao sovg favorita u ovoj kategoriji trebao osvojiti ovog Oscara. Ili ako ne on, onda "Children of Men", jer su oni na području montaže bili znatno zahtjevniji od "The Departeda". U svakom slučaju, jedno neugodno iznenađenje za mene osobno, a vjerujem i za još mnoge druge.

NAJBOLJA GLAZBA
And the Winner is...Gustavo Santaolalla ("Babel")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Iako je moj razlog za izdvajanje ovog filma kao mogućeg dobitnika u ovoj kategoriji bio iznimno glup, a to je bilo da citiram sebe zato jer "film radnjom prati nekoliko različitih priča, koje se odvijaju u različitim dijelovima svijeta, pa je stoga i glazba zasigurno raznolika", moram priznati da sam ipak očekivao da ću pogoditi, a to se i ostvarilo. Film po tom pitanju zapravo i nije imao pretjerano velike konkurencije, osim možda "Pan's Labyrintha", kao što sam bio spomenuo u svojim predviđanjima.

NAJBOLJA PJESMA
And the Winner is...Melissa Etheridge - I Need to Wake Up ("An Inconvenient Truth")

Image Hosting by PicsPlace.to



- E ovo je također bilo jedno od "šokantnijih" iznenađenja večeri. Naime mjuzikl "Dreamgirls" na kraju nije uspio ni jednu od svoje tri nominacije pretvoriti u pobjedu, nego je Oscar za najbolju pjesmu otišao jednom dokumentarcu koji je tako svoje obje nominacije pretočio u pobjedu. Zbilja iznenađujuće, a dam se kladiti posebice za članove film "Dreamgirls". No opet, kad se usporedi kvaliteta pjesama, "I Need to Wake Up" nekako bolje "leži" u uhu od ovih tri iz "Dreamgirls", pa je Oscara na kraju možda i otišao u prave ruke. A Randy Newman i "Our Town" nije imao na kraju krajeva nikakve šanse.

NAJBOLJI ZVUK
And the Winner is...Michael Minkler, Bob Beemer, Willie Burton ("Dreamgirls")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ajd, ako već nije Oscar za najbolju pjesma, onda je barem za najbolji zvuk. Nisam se pretjerano iznenadio ovim izborom Akademije, iako su neki drugi naslovi u toj kategoriji bili znatno kvalitetniji po tom pitanju. No opet, pjevanje, mjuzikl, zvuk, imao to smisla.

NAJBOLJA MONTAŽA ZVUKA
And the Winner is...Alan Robert Murray, Bub Asman ("Letters From Iwo Jima")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Eh ovo sam fulao i nisam fulao. Naime na jednom forumu gdje smo također predviđali moguće dobitnike Oscara, ja sam u ovoj kategoriji izabrao upravo "Letters From Iwo Jima". No onda sam se tijekom pripremanja svog prethodnog teksta za blog iz nepoznatih razloga predomislio i kao mogućeg dobitnika izabrao "Flags of Our Fathers", iako zapravo i nisam bio tako daleko. U svakom slučaju zasluženo i očekivano, iako je konkurencija bila iznimno jaka, te su gotov svi imali jednake šanse u ovoj kategoriji.

NAJBOLJI VIZUALNI EFEKTI
And the Winner is...John Knoll, Hal Hickel, Charles Gibson, Allen Hall ("Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ovo nisam mogao fulati niti da sam htio, jedan od onih 100%-nih dobitnika. Kao što rekoh, nije da su ostala dva filma, "Poseidon" i "Superman Returns" bili nešto pretjerano lošiji po pitanju vizualnih efekata, ali se ipak nisu mogli mjeriti sa naspektakularnijim, a ujedno i najskupljim prošlogodišnjim filmom. Sasvim zaslužena i nadasve očekivana pobjeda "Pirata" u ovoj kategoriji.

NAJBOLJI UMJETNIČKI ODJEL
And the Winner is...Eugenio Caballero, Pilar Revuelta ("Pan's Labyrinth")

Image Hosting by PicsPlace.to

- E ovdje sam bio blago iznenađen, no ne i razočaran. Naglašavam još jednom "blago iznenađen", jer sam i u prethodnom tekstu bio spomenuo kako će upravo "Pan's Labyrinth" i "Pirates of the Caribbean: Dead Man’s Chest" voditi glavnu bitku u ovoj kategoriji, te sam ja blagu prednost dao "Piratima", i ispostavilo se, mrvicu pogriješio. U svakom slučaju, sasvim zaslužen Oscar, te kao što rekoh, u jednu ruku i očekivan.

NAJBOLJA ŠMINKA
And the Winner is...David Martí, Montse Ribé ("Pan's Labyrinth")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ovo je još jedna od kategorija u nizu gdje je pobjednik bio i te kako siguran unaprijed bez neke pretjerane muke. Ajde, "Apocalypto" je bio kakva/takva prijetnja "labirintu", moram to priznati, no "Click" nikakva, te on nije imao nikakve šanse za dobitak. U svakom slučaju, sasvim zaslužen dobitak, i nadasve očekivan

NAJBOLJA KOSTIMOGRAFIJA
And the Winner is...Milena Canonero ("Marie Antoinette")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Kao što sam bio rekao, u ovoj kategoriji su svi filmovi imali podjednake šanse za dobitak, ali da vam budem iskren, nisam baš bio siguran u pobjedu "Kraljice", iako sam ju ja izdvojio kao svojeg favorita u ovoj kategoriji. Ali ispostavilo se kao što sam ja potajno i očekivao, da će tu dominirati malo raskošniji filmovi, kao što je u ostalom i kostimirana drama "Marie Antoinette". Bilo kako bilo, ne mogu nimalo reći da ova nagrada nije zaslužena.

I eto, to su svi ovogodišnji pobjednici. Neki su to postali sasvim zasluženo, kao npr. "Pan's Labyrinth" u nekoliko navrata, a neki potpuno nezasluženo, kao npr. "The Departed". Na kraju još valja svakako spomenuti i "šlag na tortu", Oscar poznatom i kultnom skladatelju Ennio Morriconeu za životno djelo kojeg mu je uručio njegov stari znanac i prijatelj Clint Eastwood koji je i prevodio publici njegov govor koji je ovaj držao na Talijanskom. Moram priznati da je to meni bio iznimno dirljiv trenutak, jer su obojica zapravo započeli svoje prave karijere na istom projektu i kod istog redatelja ("A Fistful of Dollars" Sergio Leonea), koji je takoreći od njih stvorio zvijezde "svog zanata" kakve su danas. Baš mi je to bio lijep trenutak vidjeti njih dvojcu zajedno. Inače, Morricone je do sada bio nominiran samo 5 puta, što je iznimno malo s obzirom da čovjek ima iza sebe preko 400-injka radova.
Sve u svemu, sasvim solidna dodjela Oscara, bez nekih većih grešaka ili propusta. Mislim da su sad manje više svi važniji računi Akademije podmireni.



And the Looser is...(Zlatna malina 2007 - dobitnici)

No nisu sad već prošli vikend dijeljeni samo Oscari, nagrade za najbolje od najboljih. Ne, prošli vikend su dodijeljene i nagrade za najgore od najgorih - Zlatna malina. Kao što je to običaj već godinama, večer uoči Oscara, dodjeljuje se nagrada koja je potpuna suprotnost Oscaru, i koja nije popraćena sa tolikim glamurom kao Oscar, i na kojoj zvijezde ne paradiraju na crvenom tepihu, zapravo, nitko od dobitnika se i ne pojavi, a sigurno ne nitko od njih niti ne veseli kada ju osvojio. A ovogodišnji dobitnik koji se nema apsolutno čemu veseliti je definitivno Sharon Stone i njezin film "Basic Instinct 2", nastavak uspješnog erotskog trilera iz 1992-e godine, koji je osvojio sve ukupno čak četiri maline. Tu su još i braća Wayans, Shawn i Marlon te njihova komedija "Little Man" sa tri osvojene maline kao i još pregršt drugih dobitnika, ali krenimo redom...

Image Hosting by PicsPlace.to

NAJGORI FILM
And the Looser is..."Basic Instinct 2"

Image Hosting by PicsPlace.to

- iako još nisam gledao ovaj film (a vjerojatno ni neću), a da vam budem iskren, nisam još u potpunosti pogledao ni original, već onako u dijelovima, jer me jednostavno nekako ne zanima i ne čini mi se kao nešto posebno, nimalo me ne iznenađuje što je osvojio malinu za najgori film 2006-e, i smatram da je to sasvim zasluženo. Iako je moj favorit za tu titulu definitivno bio ultra loš "Ultraviolet", definitivno najlošiji film koji sam ja gledao prošle godine, ako naravno izuzmemo "Bloodrayne", koji također nisam još pogledao i "Big Momma's House 2" koji sam na žalost pogledao. No "Ultraviolet" na moju žalost nije bio među nominiranima, iako je itekako trebao biti.

NAJGORI REDATELJ
And the Looser is...M. Night Shyalaman ("Lady in the Water")

Image Hosting by PicsPlace.to

- ovo je još jedan od filmova koje nisam pogledao, ali sam čuo dosta podvojenih mišljenja o njemu. Jedni su rekli da se radio o zanimljivoj modernoj bajci, dok su ga drugi proglasili užasno dosadnim i lošim. E sad, ova nagrada za najgoreg redatelja definitivno govori u korist onih koji smatraju film lošim. Inače, iznenađujuće je kako se je jedan redatelj kojeg su prije godinu/dvije smatrali jednim od najtalentiranijih i najoriginalnijih redatelja modernog Hollywooda tako srozao u očima publike i kritike samo jednim filmom. Nadajmo se samo da mu to neće postati navika i da nije "ispucao" svoj talent na prethodnim filmovima, jer bi to bila velika šteta. Inače, moj veliki favorit u ovoj kategoriji je definitivno bio Uwe Boll za režiju filma "Bloodrayne", te me malo čudi kako to da nagrada nije otišla k njemu kad njega gotovo svi proglašavaju najgorim redateljem 21. stoljeća!

NAJGORI GLUMAC
And the Looser is...Marlon Wayans & Shawn Wayans ("Little Man")

Image Hosting by PicsPlace.to

- ovo je bilo za očekivati, jer Braća Wayans nisu baš omiljena i popularna među kritikom i publikom. No opet, malo je moram priznati i iznenađujuće, jer je konkurencija bila iznimno jaka. Tako su među nominiranima još bili i Tim Allen, Nicolas Cage, Dan Whitney i Rob Schneider, pa me čudi kako netko od njih nije osvojio ovu nagradu, recimo Cage, ili moj favorit, Tim Allen za nastup u ultra glupoj komediji "The Shaggy Dog". Osobno bih toj grupici još pridodao i Martina Lawrencea za svoj nastup u predosadnoj i prelošoj komediji "Big Momma's House 2". Čudi me kako to da se on nije našao među nominiranima pošto je film nominiran za najgori nastavka.

NAJGORA GLUMICA
And the Looser is...Sharon Stone ("Basic Instinct 2")

Image Hosting by PicsPlace.to

- iako je kandidata, odnosno kandidatkinja za ovu nagradu definitivno bilo još (Kristanna Loken, Jessica Simpson itd.), mislim da je na kraju krajeva nagrada ipak otišla u prave ruke. Mislim, zbilja ne znam što je to bilo u glavi Sharon Stone kada joj je u 50 i nekoj godini života i nakon 15 godina od originala na pamet palo da snimi nastavak svog najpoznatijeg i vjerojatno najuspješnijega filma koji je još k tome erotski triler. Zar je ona zaista mislila da će taj film imati nekakav uspjeh kod publike, i da će današnja publika koja se pali na Jessicu Albu ili Angelinu Jolie pasti na "njezine čari". Mogla se ovaj puta Sharon skinuti i do gola, a ne samo pokazati međunožje kao u originalu, i opet ne bi postigla nikakav efekt kod vjerojatno većeg dijela publike. Baš glupo od nje, i baš dobro da joj se to odbilo u glavu.

NAJGORI SPOREDNI GLUMAC
And the Looser is...M. Night Shyalaman ("Lady in the Water")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Iskreno, malo mi je bez veze da je Shyalaman dobio Malinu za najgoreg sporednog glumca pored tako jake konkurencije kao što su Ben Kingsley za svoj nastup u filmu "Bloodrayne" ili Martin Short za svoj nastup u filmu "Santa Clause 3: The Escape Clause". Čovjek na kraju krajeva nije ni glumac, već redatelj, koji se do sada uvijek pojavio u nekoj maloj cameo ulozi u filmu. Osobno smatram da je nagradu za najgoreg sporednog glumca trebao odnjetu spomenuti Ben Kingsley. Mislim, glumčina njegovog kalibra si ne bi smio tako nešto dopustiti kao što je nastup u filmu Uwe Bolla.

NAJGORA SPOREDNA GLUMICA
And the Looser is...Carmen Electra ("Date Movie", "Scary Movie 4")

Image Hosting by PicsPlace.to

- S obzirom da je "glumila" (ako se to uopće može zvati glumom) u dva zaista katastrofalna prošlogodišnja filma, nimalo me ne čudi njezina pobjeda koju smatram svakako zasluženom i opravdanom. Mislim, žena je komad, to joj priznajem, ali zar baš stalno mora od sebe raditi budalu. E pa neka joj sada bude, što je htjela, to je i dobila .

NAJGORI SCENARIJ
And the Looser is...Leora Barish & Henry Bean ("Basic instinct 2")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Još jedan trijumf izvanrednog nastavka velikog hita Sharon Stone! Hehehe da,samo odostraga rekli bi neki. Ponovno smatram da je nagrada vjerojatno otišla u prave ruke, pa čak sam i sam "navijao" za ovaj film u ovoj kategoriji, no opet, mislim da je nagradu trebao jednako osvojiti i film "Bloodrayne". Tako uništiti jednu odličnu video igru, totalna katastrofa. No bilo kako bilo, zaslužena pobjeda "Basic instinct 2" ipak.

NAJGORI FILMSKI PAR
And the Looser is...Shawn Wayans & ili Kerry Washington ili Marlon Wayans ("Little Man")

Image Hosting by PicsPlace.to Image Hosting by PicsPlace.to

- Iskreno, nisam uopće pogledao ni taj film, niti ne namjeravam u tako skorije vrijeme, jer je već i sam trailer koji sam imao prilike vidjeti obećavao katastrofalan film. Moj osobni favorit je bila Sharon stone i njezine viseće grudi, no izgleda da su ovdje ipak odlučili poštedjeti Stoneovu. Ja ne bih hehe...

NAJGORI REMAKE ILI BEZOBRAZNA KOPIJA
And the Looser is..."Little Man" (Rip-off of the 1954 Bugs Bunny cartoon "Baby Buggy Bunny")

Image Hosting by PicsPlace.to

- Možda je ovo zasluženo, možda nije (vjerujem da je), ali svaki od nominiranih je jednako zaslužio pobjedu, i "The Pink Panther", i "Poseidon", i "Wicker Man", te posebice "The Shaggy Dog Story". Baš šteta što on nije pobijedio u ovoj kategoriji, jer je to ponovno bio moj veliki favorit.

NAJGORA NASTAVAK
And the Looser is..."Basic Instinct 2"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Ista stvar kao i sa prethodnom kategorijom. I više sam nego siguran da je pobjeda "Basic Instinct 2" itekako zaslužena, ali ja bih rado ovdje bio vidio pobjedu filma "Big Momma's House 2". Taj film (ako se to uopće može zvati filmom) ne da ju je zaslužio, nego ju je zaslužio! A ništa bolji od njega nisu niti "Garfield 2: A Tail Of Two Kitties" te "Santa Clause 3", no "Debela mama" ih ipak sve tuče. Šteta što ljudi ne znaju što zbilja ne valja.

NAJGORI OBITELJSKI FILM

And the Looser is..."RV"

Image Hosting by PicsPlace.to

- Pomalo nepravedno ako se mene pita, jer bih ja osobno ovdje nagradu dodijelio filmu "The Shaggy Dog". No, u biti tako je sve jedno koji je od nominiranih filmova ("Deck The Halls", "Garfield 2: A Tail Of Two Kitties", "RV", "Santa Clause 3" i The Shaggy Dog") osvojio Zlatnu malinu u ovoj kategoriji, jer su vjerojatno svi redom loši.


Na kraju krajeva moram izraziti svoje nezadovoljstvo time što "Big Momma's House 2" i "Bloodrayne" nisu osvojili baš ni jednu Zlatnu malinu, a trebali su. Bilo kako bilo, znajte da ove filmove koji su ovdje spomenuti svakako trebate izbjegavati. Nema veze što neki od njih nisu pobijedili, neka vam već sama nominacija bude upozorenje. Također, moram pohvaliti izbor nominiranih filmova i glumaca, zaista su ih sve redom pogodili. Naime nije bio rijedak slučaj da su se proteklih godina tu našli i filmovi ili glumci kojima tu nikako nije bilo mjesto, kao npr. Stallone kojeg su toliko puta bez veze nominirali (čudi me da se nije i ove godine našao među nominiranima, a imao je film, "Rocky Balboa". No i bolje da nije, jer nije ni zaslužio da se nađe među nominiranima). Ne, ove godine su ih pogodili ko prstom u...jelte, znate gdi hehe.

By Dragonrage

<< Arhiva >>

0